Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävi sillein hassusti että nainen tarvitsi apua pesukoneen asennuksessa ja siirtämisessä. Palkaksi oli itseleivottua herkkua ja sitä mitä hameen alta löytyy.

Tää tarina oli siinä määrin tosi että herkkuja, hameita ja herkkuja hameen alta on, mutta niillä ei ollut mitään tekemistä palkinnon tai pesukoneen kanssa. Ne oli mulle ihan vaan koska. Pesukone kyllä tuli sitten myöhemmin erinomaisesti vaateriin ja käyttökuntoon, ja sen teki samasta syystä - ihan vaan koska.

Mutta onneksi tänään oli kevyt gymi plus sauna. 4h yöunilla oli vähä ankea meno, sairastuvalla lapsivahtina sai sentäs otettua tirsat. 😌
Nää on vähän tilanteita ollut, joskus kysytty että pitääkö pilluakin antaa kun tarjonnut apua näihin hommiin.
Sanonut että ei tartte antaa, osaan ottaa itekkin.

Nää on vähän tilanteita ollut, joskus kysytty että pitääkö pilluakin antaa kun tarjonnut apua näihin hommiin.
Sanonut että ei tartte antaa, osaan ottaa itekkin.
Toki jos vaihtoehtona on kiitokseton "asenna toi" niin ottasin sen pillun tarjoamisen melkeimpä mielummin vastaan. Vaikka vastahakoisen. Silloin se itseasiassa olisi mielenkiintoisempaa.

Toki jos vaihtoehtona on kiitokseton "asenna toi" niin ottasin sen pillun tarjoamisen melkeimpä mielummin vastaan. Vaikka vastahakoisen. Silloin se itseasiassa olisi mielenkiintoisempaa.
Hieman ärsyttänyt kun oikeasti tarjonnut ihan vain apua ilman mitään oletuksia niin sanottu suoraan että ei halua kun kuitenkin pitäs olla jotain antamassa.
Itseasiassa kävin jokunen viikko sitten asennushommissa yhdellä ex-hoidolla niin meni kaikki kivasti kahvipalkalla, piti olla lisää asennusta mutta tais huomata että ainoastaan ihan oikeilla työkaluilla jatkossa niin ei oo enää kuulunut mitään.

Me lahjattomat
:ROFLMAO:

Jos itse joutuisi vielä tuohon tilanteeseen niin tilanteeni olisi vielä tuskaisempi kuin jäsen V:llä. Minä kun en irtoaisi sohvasta edes ulosteelle.

e: enkä tiedä kuinka helpolla löysin, mikään ei ole helppoa tälläiselle sosiaalisesti....sosiaaliselle pohjasakalle.

Minä uskon, ja olen rehellisesti kateellinen! en häpeä sitä

View: https://youtu.be/WFgahNSC9_A?t=10

Omat kokemukset on lähinnä jostain opiskeluajoilta, kun käynnissä olevista pippaloista (joissa en ollut mukana) soiteltiin kun ei osattu käyttää AV-vehkeitä. Muutaman kerran jälkeen en enää jaksanu vastata.

Joitain kertoja tuli autettua neitoja tai herroja hädässä autojen kanssa. Hyvä jos kiitosta sai.

Back
Ylös Bottom