Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisiköhän sitä alkaa katselemaan töitä.
4E45DD1E-15C6-43A5-9294-8C6F1F5A746D.webp

Suosittelisin esimerkiksi tollasta henkilöstöpäällikön hommaa, ei tartte seisoskella!

Tarttee alkaa radiologiksi.

e: olis kyllä pitäny alkaa, etätoimipiste thaimaan rannalle ja lausuu kuvia sieltä.
Totta.

Ei riitä äly lääkikseen. Ei paljon muuhunkaan.

Radiologit on kyl huikeita.
Mä katselen välillä tt-kuvia ihan opin kannalta. Ei niistä tajua mitään.
Metareita voi nähdä ja selkeät syöpäkasvaimet (ja ilman suolessa) kun lukee lausuntoa mutta ilman launsunto on aika mahdotonta tajuta mitään kun on niin tomppeli.

Hih. Duunissa oli yksi radiologi, joka oli kova puhumaan kaikille, mutta kukaan ei oikein saanut siitä selvää. Tosin kerran ymmärsin hänen muistelevan itse kokemaansa valtaisaa peräpukamaa, mistä aiheutuneen kivun vuoksi ei pystynyt istumaan työpäivän aikana.

Oli viettänyt varmaan liian kauan aikaa pimeässä huoneessa katselemassa.

Kävi sillein hassusti että nainen tarvitsi apua pesukoneen asennuksessa ja siirtämisessä. Palkaksi oli itseleivottua herkkua ja sitä mitä hameen alta löytyy.

Tää tarina oli siinä määrin tosi että herkkuja, hameita ja herkkuja hameen alta on, mutta niillä ei ollut mitään tekemistä palkinnon tai pesukoneen kanssa. Ne oli mulle ihan vaan koska. Pesukone kyllä tuli sitten myöhemmin erinomaisesti vaateriin ja käyttökuntoon, ja sen teki samasta syystä - ihan vaan koska.

Mutta onneksi tänään oli kevyt gymi plus sauna. 4h yöunilla oli vähä ankea meno, sairastuvalla lapsivahtina sai sentäs otettua tirsat. 😌

Back
Ylös Bottom