Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän sisältö
4:00 herään
4:10 ei enää nukuta joten katson lord of the rings trilogian viimeisimmän osan, joka oli jäänyt kesken edellis iltana.
5:00 käyn keittämässä kahvit ja jatkan lotrin katsomista.
6:00 lotr loppuu
6:10 pohdintaa siitä, että miksi olen hereillä.
Vastaus viimesimpään lienee because youuuu shall NOT PASSOUT!

Tänään meillä oli kiva päivä; ulkoilua, leikkiä, treeniä ja semmoista.
Kun vain molempien terveys kestää, niin lisää näitä!
6PldOcY.png
Minun luona kävi eilen kylässä tämmöinen prahanrottakoira:
20211106_190604.webp

Minä juhlin tänään -12kg saavutustani ja sitä, että jumppamotivaatiokin on näyttänyt tekevän paluun. Ei siihen mennyt kuin neljä vuotta ja pari muutosta elämässä, että pääsi nousemaan tuolta vähän turhan synkästä suosta.🥳
Mistäs mulle löytys motivaatio noihin saavutuksiin?

Hemmetin pätkäpaasto kun tekee ihmeitä kaikelle muulle paitsi painolle.
Ensin koko päivän kaamee nälkä, sitten kun syö niin tulee väsymys ja välikuolema jonka jälkeen kauhea pärinä päällä. Pitänee varmaan himmailla hiilareita eikä syödä paketillista donitseja kuten tänään.

Mistäs mulle löytys motivaatio noihin saavutuksiin?

yksi vaihtoehto
ryhdyt sinkuksi niin taas löytyy motivaatiota miellyttää vastakkaista sukupuolta

Minulla taas ei ole mitään tarvetta pysyä kunnossa, kun kukaan ei minun ruumistani näe, jos en ala taas harastaa uimahallissakäyntiä, olen kyllä harkinnut
saa nähdä jaksaako, se on niin raskasta honmaa

yksi vaihtoehto
ryhdyt sinkuksi niin taas löytyy motivaatiota miellyttää vastakkaista sukupuolta

Minulla taas ei ole mitään tarvetta pysyä kunnossa, kun kukaan ei minun ruumistani näe, jos en ala taas harastaa uimahallissakäyntiä, olen kyllä harkinnut
saa nähdä jaksaako, se on niin raskasta honmaa
Huonommassa kunnossa minä niissä tilanteissa olen ollut. Joten: eij.

Back
Ylös Bottom