Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

C1AD7247-FEAB-4612-BBD7-B04F56B4428C.webp

Tänään pihalla Satu ja Tuija, Mauno Ahonen. Lisäksi irmeli ja Timo Silakka. 5 fasaania siis. Hyvin on paskottu terassi.

Minussa on jotain vikaa (no daa), mutta pakko sanoa, että kaikessa yksinkertaisuudessa aivan huikean yksinkertaisen mahtava Tenavat strippi.

Hirveesti tekisi mieli jokin päräyttävä vehjes hankkia. 2t crossi, mönkkäri tai kelkka. Kaikki yhtä turhia.

Yksi kiinan mönkkäri olis mökillä sytkän laittoa vaille.

Taisi tulla tänään vastaan samanlainen Moottoripyörä kuin Siikkerillä. Ei liene Hän itse Tampereella ollut.

Paikallinen radiokanava soittaa halloweenin vuoksi klo 20 alkaen koko yön Turkulaista musiikkia onely. Matti ja Teppo, Tauski, Tommi Läntinen mm.
Laitahan @Joxuz Rario taajuuksille ja varuiksi pari... juomaa kylmään

Taisi tulla tänään vastaan samanlainen Moottoripyörä kuin Siikkerillä. Ei liene Hän itse Tampereella ollut.

Paikallinen radiokanava soittaa halloweenin vuoksi klo 20 alkaen koko yön Turkulaista musiikkia onely. Matti ja Teppo, Tauski, Tommi Läntinen mm.
Laitahan @Joxuz Rario taajuuksille ja varuiksi pari... juomaa kylmään
Heinäkuussa olin pari päivää sillä suunnalla, nyt ollut pyörä jo yli kuukauden talviteloilla.

Back
Ylös Bottom