Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Omasta mielestä menee nyt vahvasti.
Maanantain sellainen oksutauti että vieläkin core ihan kipee siitä kouristelusta ja nyt sitten jonkinsortin flunssan tunkee päälle.
Jipii, onneksi onkin sopivasti loma päällä.

Alkaa projektissa olla työt kohta tehtynä. Seuraavat kuukaudet on luvassa iltalehtipäivystystä "vaatimattomalla" tuntihinnalla. Tehtaanjohtaja on kävellyt päivittäin erittäin hermostuneena edes-takas seläntakana. Joka ikinen päivä- ja yö tulee takkiin iso 6 tai pieni 7 numeroinen summa. Noh, eipä ole minusta kiinni, mulla alkaa olla säätimet testattuina ja viritettyinä.

Tohon pelastusalan ahdistelujuttuun niin kuuntelin aamulla asiaa sivukorvalla telkasta, siellä sanottiin että nimettömässä jossain ketjussa satoja tapauksia.
Ei yhtään kyseenalaistanut asiaa, sitten kun vastaava on erään rokotteen haitoista niin se tuomitaan samantien täydeksi fuulaksi.
Minä en väitä, enkä sano, että olisi näin, tein vain huomion.

Luin saman jutun.

Palomieshuumoria.
Olen tuntenut kaksi palomiestä liikuntaharrastuksen kautta. Toinen oli mulQ ja toinen aivan upea tyyppi ja treenikavereiden parhautta.

Nykyisessä omassa duuniporukassa läppä lentää juuri sopivasti eli on tosi kivoja miestyöntekijöitä. Huumori - varsinkin seksihuumori - on niin vaikea laji, että parempi olla viljelemättä sitä, jos omat sosiaaliset taidot eivät riitä.

Mitenköhän nämä Pelastusalan törkymiehet suhtautuvat oman elämänsä naispuolisiin henkilöihin 🤔 Ikävä juttu niiden normaalin ihmisen mukaan käyttäytyvien ammattilaisten puolesta. Kyllä notkahti oma arvostus brankkareita ja ensihoitajia kohtaan, kun meno on tuommoista ☹

Toivottavasti alalla nostetaan iso älämölö ja etenkin tehdään jotain konkreettista!!

Jostain täytyisi kaivaa motivaatio salille palaamisen. Heti huomenna. Tai ainakin kun kyynärpää paranee.

Ei mulla muuta.
247550621_10227646673896583_1213776118067197345_n.jpg

Back
Ylös Bottom