Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarttis saada fillariin uudet valot.
Eteen ja taakse.
Takavalo pitäis vilkkua. Enkä halua niitä kivespussin näköisiä.

Millaset kannattaa tai nimenomaan ei kannata hommata köyhän naisen budjetilla?

MVI_0075_4_1080x.gif

Näin muuten tuollaisen yhdessä volkkarissa kun se pakitteli.

Jäin juur miettimään tuota, että onko siinä joku lämmitys talveksi.

Mutta, tuossahan se vastaus tulikin. Eee tajja olla, vaan voi jäätyä kii.
Eijole lämmitystä. Jäässä oli viime talvena. Hyvä alkaa tutkimaan pimeänä olevaa kameraa kun keinauttaa kameran näkyville niin luukku aukeaa. Sit yrität raottaa varovasti niin luukku lähtee menemään kiinni... Olin varmaan melkoinen näky kun sitä kampettä ylös alas rumppasin.

Eijole lämmitystä. Jäässä oli viime talvena. Hyvä alkaa tutkimaan pimeänä olevaa kameraa kun keinauttaa kameran näkyville niin luukku aukeaa. Sit yrität raottaa varovasti niin luukku lähtee menemään kiinni... Olin varmaan melkoinen näky kun sitä kampettä ylös alas rumppasin.
Joo, joskus se jäätyy sitten sillai, että luukku aukeaa, mutta kamera ei tule ulos. Mutta täytyy sanoa, että yllättävän hyvin se kestää nuo tilanteet. Olis äkkiä odottanut, että moottori menee sököksi kun jäätynyttä vehjettä yrittää liikuttaa. Mutta edelleen toimii. Varmana joku insinööri suunnitellut.

Minä ymmärrän

esimerkki: viedä NAISiminen ravintolaan syömään taka-ajatuksilla

eikö saa valikosta pois päältä, johtotähdessä ainakin saa, aijjon taveksi laittaa luukun pysyästi kiinni

Ei tartte ottaa pois päältä, ei oo kertaakaan jumittanut omassa tähtikeulassa.

Pätkäpaaston ihme sivuoire on että ei meinaa olla iltapalanälkää, vaikkei oo ees mitenkään kummasti ahminut ruokaikkunan aikaan.

Back
Ylös Bottom