Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sodastreamilla hiilidioksidia pulloon, tulee samalla kuohujuomaaKyllä kai tuo ilman poistaminen viinipullosta sen käyttöikää suht tehokkaasti lisää.. Yleensä kyllä puhutaan viikosta parista, mihin nuo on tarkoitettu :D
Sit on vielä erikseen vekottimia, jotka laskee Argonia (ilmaa painavampaa kaasua) pulloon, jonka pitäs estää vielä tehokkaammin pilaantumista.

Näin tulkitsen käyneen.Jälkiruokaviineissä on niin perkeleesti sokeria, että kyllä ne säilyy.
Koska siellä viimeksi on ollu jotain uutta?Koronaketjussa alkaa vissiin aiheet hupenemaan kun viimeisin viesti oli yksinkertaisesti haista v**tu.
Ottasitko kuolinvuoteelle muiston 4k horatsun keihästämisestä, vaikko paljon pätäkkää pankkitilille?On siinä varmaan kaveritkin saaneet osansa hauskuudesta. Montakohan on enää jäljellä kun rahat on loppu. Ihme kun on vielä hengissä on. Näyttää makea elämä jättäneen jälkensä olomuotoon. Kyllä ottais minuakin päähän.....
No nyt kun sen noin muotoilet, niin kivahan se niitä keihästämisiä olisi muistellaOttasitko kuolinvuoteelle muiston 4k horatsun keihästämisestä, vaikko paljon pätäkkää pankkitilille?
Kaikesta päätellen myös juottivat hyvin.Mitään en myönnä mutta saatoin olla perskännissä eilen.
E: On muuten kiva kun, lapset ovat jo niin isoja että ne haluaa viedä mut syömään ja vielä maksaa lystin.
En tiiä mut näinhän se kuuluukin mennä.![]()
Tavoitteena on tulevalla viikolla muistuttaa psykiatrian erikoissairaanhoitoa siitä, että olen edelleen heidän asiakkaana. Keksin, että ehkäpä kannattaa mainita viime aikoina herännyt kiinnostus juuri nyt trendikkääseen jousiammuntaharrastukseen. Olen nimittäin odottanut 10 kk luvattua psykologin yhteydenottoa. Lisäksi haluan kokeilla ketamiinihoitoa! Kaikkea muuta on jo testattu.Missäs muuten sylveröinen
Sama.Eka luin Panopeiton
Minä olen katsonut jo monta kertaa!Note to self: vastaisuudessa älä paina play jos kontsa laittaa kellovideon.![]()