beginner
VIP
Missä ja mitä merkkiä?Tyypit! Tilanne vakava mutta vakaa.
Kaupassa oli Runebergrin torttuja, en alkanut edes katsomaan kenen tekemiä kun kahmin niitä kärryyn.
Jatkakaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä ja mitä merkkiä?Tyypit! Tilanne vakava mutta vakaa.
Kaupassa oli Runebergrin torttuja, en alkanut edes katsomaan kenen tekemiä kun kahmin niitä kärryyn.
Jatkakaa!
Alhaalla on käytännössä vain yksi iso jänne, se kun napsahtaa niin koko hauvis on irti. Toki yllättävän vähän haittaa senkään puuttumisesta on eikä esim vanhemmille eläkeläisille sitä tartte kiinnittää. Ei se vie kuin ruuvausvoiman.Miksiköhän sillä on eroa kummasta päästä se hauviksen pitkä pää räpsähtää irti? Luulisi olevan se ja sama.
Ilmankos minulle on taas maistunut.Ei oo ruoka maistunut kahteen päivään. Oon huolissani![]()
Jos ei viikonlopun aikana tapahdu käännettä parempaan niin maanantaina yhteys lääkäriin.Ei oo kalja maistunut kahteen päivään. Oon huolissani![]()
KylläJos ei viikonlopun aikana tapahdu käännettä parempaan niin maanantaina yhteys lääkäriin.
Niin kauan kuin tekee mieli ollaan vielä voiton puolellaIlmankos minulle on taas maistunut.
Vielä kun joku kertois miten saan isomman toimivamman ja komeamman peniksen, nykyinen kun on varsin vaatimaton.
Merkkiä ees kerennyt katsomaan kun oli syöty mutta Launeen Prismasssa oli.Missä ja mitä merkkiä?
Täällä 75% ihmisistä rätti naamalla kaupoissa.Ääs-marketissa koko henkilökunta ilman maskia, kassat, tuoretiski sun muut. Asiakkaat 90%+ maskeissa. Välttämättömien ostosten lisäksi ostin pannusiikoja. Turhan suolaisia.