Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

fat-but-identify-as-skinny-ss-im-trans-slender-memes-e82fb7a9c6a40ce3-a6645bdb5de72a60.jpg

Hehe, Sub toimittaa nyt todella hyvin. 😍

E: vähän pitkäpiimäseksi alkaa menemään :-/ Yritin fanittaa kuitenkin positive jne.

Viimeksi muokattu:
Vastenmielistä touhua asioida pankin kanssa.
Vajaan parinkympin remppaa varten ei viitsisi säästöihin kajota joten halvalla piuhalla siis.
Omaan pankkiin täytyy varata aika lainaneuvottelua varten ja tehdä selvitys tuloista ja varallisuudesta, kilpailevista pankeista tuli samantien vihreää valoja. Katsoisivat ihan itse sieltä järjestelmästä montako rahaa mulla on säästössä ja sijoituksissa ja paljonko palkkaa tulee joka kuukausi vai onko se joku apinatesti kun niille pitää se erikseen kertoa?
Se on yhtä persettä nykyään. Junnulla meni kortti paskaksi, pitää tilata uusi niin ei onnistu ilman konttorilla käyntiä. Ensimmäinen vapaa aika lähimmässä konttorissa oli marraskuun loppupuolella.

Mun pitäisi tilata uusi kortti, vituttaa kun siellä sun täällä on korttitiedot niin pitää sinne sun tänne uusia niitä.

Nallekin istui kadulla aikanaan.

oli muuten eilen huvittava, kuinka eri sanat Nallen haastattelusta oli valittu aiheesta mainostelevision seitsemän uutisiin ja vihervasemmiston 2030 uutisiin

katsoin: molemmat, ei jäänyt taas polittinen suuntaus huomaamatta #hehe

Mites ne @gonzaless aamu-uinnit?

katso liitettä 235047

Onko näkyny?

NÄKYI! Mutta valitettavasti herätyskello soi ja menin uimaan.

Voi veljet kun on tullut vanhaksi. Vähän vihloo olkapäätästä nyt kun on 3 vai 4vko käynyt 3krt vko kiskaisemassa kroolia. Joutuuko @TJJ :n pöydälle vai meneekö kylmägeelillä?

edit.
Tänään kyl oli yks nuori mimmi uimassa. Biksuissa. Snadisti muhku. Ihan tuon giffin fysiikka

@Heatseeker Huomio!

TV1:n Ykkösaamun vieraana lauantaina 16.10. klo 10.05 on Sampo-konsernin ja UPM:n hallitusten puheenjohtaja Björn Wahlroos.

ee.Minäkin omistan molempia yhtiöitä #pääomatulot
Nalle ajaa myös Minun etuja

Back
Ylös Bottom