Noo, minulla tämä on jo vuosien harjoittelun tulosta.Ennen menopaussiani noin tapahtui juuri ennen kuukautisia - jossain välissä mässytyksen ja itkupotkukohtausten välissä.
Andropaussi? Kuitenkin jo 43-v.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noo, minulla tämä on jo vuosien harjoittelun tulosta.Ennen menopaussiani noin tapahtui juuri ennen kuukautisia - jossain välissä mässytyksen ja itkupotkukohtausten välissä.
Andropaussi? Kuitenkin jo 43-v.
Tuu tänne Korson kuningaskuntaan, täällä on tekemistä ja olemista ja elämää. Nimenomaan sitä elämää.Oispa elämä.
Kuukauden visa.
![]()
Lokakuun visailu – 10 kysymystä maanpuolustuksesta - Reserviläinen
On taas aika testata tietämys. Saatko kaikki oikein?www.reservilainen.fi
Itse enny ehi. Myöhemmin.
Pasin kuontalo 6/5Pukki maalaa 1-0
4/10Kuukauden visa.
![]()
Lokakuun visailu – 10 kysymystä maanpuolustuksesta - Reserviläinen
On taas aika testata tietämys. Saatko kaikki oikein?www.reservilainen.fi
Oispa elämä.
Vihkoon meni tuokin kysmys, seison korjattuna.4/10
Olenki odottanu millon tulee tarpeeseen tieto B-52 käyttöönottovuodesta. Nyt voin sen unohtaa.
Eka puoliaika meni ohi, koska pikkukakkonen ja koska huonosti mainostettu.Jalkapalloa neloselta, kivaa!
Eihän tästä vaan tuu palstalaisten kesken kilpailua?@Saatana
![]()
Hämmerle vuoristo tela-ajoneuvo, Iisalmi | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Huomaa pakoputkirilli.
Kuitenkin ruuanlaittoonkin löytyy välineet.Eihän tästä vaan tuu palstalaisten kesken kilpailua?
Minäpäs tiesin. Niihin kait tulee viel päivityksiä ja lentävät viel pitkään. Melko kummastus kun konetyyppi lähes 100v tulee olemaan käytössä.4/10
Olenki odottanu millon tulee tarpeeseen tieto B-52 käyttöönottovuodesta. Nyt voin sen unohtaa.