Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Roskapussin vienti vähän venähti.

E56765B5-F448-4151-AD33-6878E997C5F7.webp

Katoamisilmoituksen kanssa ei myöskään hätäilty.

Enkä minä. Tai sillä on sylvin dosetti.

kyllä tässä alkaa himpunverran jo nousta miele:n lähimmäisen hyvinvointi, cisco ei vaikuta voivan hyvin!

tuo meno ei voi päättyä hyvin

Ei tuossa keuruun kaiffarin tapauksessa tainnu olla muusta kyse, kuin että kaveri oli halunnu olla rauhassa :D Noitahan ilm. on aika paljon, että porukka "katoaa" vähän niin kuin omasta tahdostaan.

"Käyn tekeen ärrällä loton" ja sit leikkaus nykypäivään.

InBodyn tulos oli aika mielenkiintoinen.

Löysin kotoa mittauspaperit vuodelta 2017 ja 2016. Näistä oon jonkun verran paremmassa kunnossa ollut -16, ts. treenasin aktiivisesti ja rasvaprosentti näyttää olleen hieman alle 24. Nyt oon sluibaillut treenistä käytännössä kolme vuotta, eli mistään säännöllisestä tekemisestä ei voi puhua. Salilla kerran kuussa, sitten puoleen vuoteen ei missään jne.

Luustolihasmassan ero 2016 vs. 2021 on alle yksi kilo. Heh. Ei se vissiin sieltä kovin herkästi sitten sula ja surkastu.

Rasvamassan ero onkin sitten ihan jotain muuta. Ei mennä siihen.

Ilo_uutisia.

Kesäloman lentopöhön 4kk diettaamisen jälkeen nähdään tuloksia. Nostovyö on kutistunut yhdellä reiällä.

Back
Ylös Bottom