Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli just sisäänajettu.Noilla on ajettu 50 - 60k tuntia
En ihmettele yhtään, ne turrepäivät on ihan hirveitä.Nürburgringin kilparadalla vähän tymäilty ja hölmöilty
Otitteko tyyppiä/mallia ylös, vois huvikseen kuuklata oliko uutena viis vai kympin...Joo.
Tänään menee vielä joitakin ja huomenna vesisateessa loput.
Sehän näissä just on, ku ei voi tietää onko poistettu ku alkaa tehot hiipumaan havaittavasti vai poistetaanko varmuuden vuoksi tietyn tuntirajan täyttyessä.Agentti oli paikalla raportoimassa ja kun ilmoitti tuntimäärät niin samantien ei kiitos.
Saattaa hyvinkin pelittää pitkäänkin mutta voi hyvinkin nopsaan hajota, sitten pitää miettiä kannaatako edes korjata ja jos ei korjaa niin kaikki kuljetukset ja asentamiset sun muut niin olikin hiton kallis kone. Vähemmillä tunneilla toki olisi edullinen ja jossakin satunnaisessa harrastekäytössä voi kestää iät ajat vielä.
Tää on paha!katso liitettä 234812
Kun elämä vaan on liian vaikeaa.
Harmi, etten ole tuon alueen laitoshuoltaja. Luvassa olisi PAKKOSULKEISET henkilökunnalle. Siellä sitten itkettäisiin. Itkettäisiin ja opiskeltaisiin hengaritelineen käyttösalaisuuksia.
Huom. Nämä samat ihmiset hoitavat vakavasti sairaita potilaita![]()
Mä raahauduin eilen töistä töihin sen näkösenä, että mietin jo heittävätkö mut pihalle tai laittavatko ovet lukkoon, ennen ku kerkeän sanoa tulleeni töihin.Taas tosi prona torinlaidalla. Herra ortospede ottaa vastaa hupparissa, super kuivan T-paidassa ja farmarin housuissa.
Vai ottavatko katkolle?Mä raahauduin eilen töistä töihin sen näkösenä, että mietin jo heittävätkö mut pihalle tai laittavatko ovet lukkoon, ennen ku kerkeän sanoa tulleeni töihin.
?töistä töihin
Veikkaan sairaalasta torin laidalle.
Hyvin mahdollista. Varustuksena sadetakki, sadehousut, huppu päässä, maski naamalla, kumikengät ja huipennuksena muovipussissa reppu + heijastinvaljaat.Vai ottavatko katkolle?
Tätä harrastelua.Veikkaan sairaalasta torin laidalle.
SF 2Otitteko tyyppiä/mallia ylös, vois huvikseen kuuklata oliko uutena viis vai kympin...
Indonesiassa neitoset vähän kikattelivat sukille mun sandaaleissa. Ei se tosin saantiin vaikuttanut.et uskalla vetää sukkia farmarinhousujen pulttujen päällypuolelle!
Noooniin, hyvä että oli vielä huudettavana.
Indonesiassa neitoset vähän kikattelivat sukille mun sandaaleissa. Ei se tosin saantiin vaikuttanut.