Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

24/25, koska error hiirikäsi-ajatus -yhdistelmässä, jolloin jossain pierussa klikkasin viereistä sanaa tarkoittamani sijasta. Buu.

Sitten vähän derivointiharjoituksia.

Ei. Mä olen syönyt ennätysmäärän kebabbia, pitsaa ja rasvamättöä tänä aikana.
Nyt ois nainen kiikarissa joka vetää tiukalla ruokavaliolla, ei tuu ainakaan sitä jalliteltua ruualla kun mieluummin järsii kukkakaalia kotona.
Tosin sitten mä ite vedän ties mitä herkkua....

Minun keskityskyvyillä päästiin sanatestissä kysms:een kaksi

sitten keskeytin tehtävän: ei pysty

mutta ensimmäiseen vastasin oikein, eli kaikki vastaamani oikein 1/1

20210927_164329.webp
Alla ikivanhat pöksyni, joissa perinteinen nauhakiinnitys.

Yllä tilaamani uuden puvun (koko 170 cm) modernit kuminauhavyötäröhousut. Varmaan tosi mukavat, mutta eivät nouse reisiä ylemmäksi 🤔

Takki on onneksi sopiva. Ja hakamassa riittää vyönauhojen pituus.

Ehkä se sumo sittenkin...

Mulla on niin sympatiat noiden kissanaisten puolella, viimeinen oli kanssa hupaisa kun oli kussut mun housuille ja leikkinyt käytetyllä kortsulla joka löytyi ties mistä. Ei muuten haittaisi mutta lapsia talossa...
Ei ne siitä traumatisoidu, oma tytär juoksi viikko takaperin piiskan ja köysinipun kanssa kun oli löytänyt keinon päästä yöpöydän laatikolle.

Ei ne siitä traumatisoidu, oma tytär juoksi viikko takaperin piiskan ja köysinipun kanssa kun oli löytänyt keinon päästä yöpöydän laatikolle.
Tilasin itselle vähän aikaa sitten lukittavan metallisen kaapin, sinne saa viinojen ja rahojen sun muiden lisäksi noi aikuisten lelut talteen.

Mulla on niin sympatiat noiden kissanaisten puolella, viimeinen oli kanssa hupaisa kun oli kussut mun housuille ja leikkinyt käytetyllä kortsulla joka löytyi ties mistä. Ei muuten haittaisi mutta lapsia talossa...
Koirat saattaa syödä kortsun, ja ei olisi kiva jännittää tukeeko suolitukos. Oma koira ei ole syönyt, mutta oli nuolemassa kortsua. Sen jälkeen ei ole jäänyt lattialle. Hyi yök. Koiran näkökulmasta varmaan ihan siivoamista. Kissan näkökulma oli erilainen.

Back
Ylös Bottom