Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No juu. Mutta virkavalta liian lähellä. Huono jos heillä tylsä päivä. Ei rapsut köyhille mittään, mutta näillä tuloilla.

Eli perus ruma tylsä max 250w.

edit.
Vähän turvallisempi parkkis kyllä aiemmin mainitun ammatinedustajien johdosta.

Mutta ihan saatanallista ylämäkeä koko matka, hullu vastatuuli ja pyörän jok ikinen laakeri ruosteessa eikä luistanu. Harmi kun varmaan sama setti takaisin.
Se on kyllä luonnon laki. Jos pyöräilisi töihin, niin ylämäki ja vastatuuli mennen-tullen ja palatessa.

...tä?

tilasin pizzaa ja limuu, kohta tuodaan kotiin.
Matikkaa 8 takana, joten itse juur kokkailen:

PSX_20210915_175327.webp

Hän oli aika rohkea ykisilö, hauska kaveri. Olen nähnyt jo kahdesti kyseisen kurren, viime kerralla se juoksenteli ihan metrin päässä, tänäään se teki vähän lähempää tuttavuutta.

Noillahan taisi isolla osalla olla kuppa. Vai oliko se herppes.

Olen vihdoin löytänyt sellaisen itselleni sopivan reenityliin, jossa paino nousee ja yhtäaikaa lihakset ja voimatasot pienenevät.
Tähän ei aloittelijat pysty!

Oivoi, jonkinlainen äksypäivä sitä osui kohdalle. Treenit sujui normaalia huomattavasti paremmin, ruoka maistuu ja työt edistyy, mutta puuh. Vittu kun vituttaa saatana, vaikka kaikki on ihan hyvin.

Olen vihdoin löytänyt sellaisen itselleni sopivan reenityliin, jossa paino nousee ja yhtäaikaa lihakset ja voimatasot pienenevät.
Tähän ei aloittelijat pysty!
Minullakin on mennyt 24 vuotta harjoittelua päästä saman viisauden äärelle.

Back
Ylös Bottom