Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sähköpostiini kilahti tarjouskoodi, joka lupasi 150 euron alennuksen yli 100 euron tilauksesta. :unsure: Selvästi ruotsalaisilta pikkukämmi valuuttojen kanssa, mutta piti tietenkin testata.

Tein eilen 140 euron tilauksen, syötin koodin ja maksettavaa 0 euroa. Tänään tuli toimitusvahvistus. Mielenkiintoista nähdä, että miten tässä käy - eli huomaavatko kämminsä ja pyytävät joko maksua tai palautusta.

Ihminen tai ainakin minä olen tyhmä.
Ei taas eilen tarttenut kuin YKSI vehnäolut olla muutaman muun juodun joukossa niin toimintakyky 0 ja tukanjuuret olleet koko päivän kipeät.

Tulin pyörällä töihin. 9,5km. Ei tuohon mennyt kuin 30min 18,5kmh nopeudella. Mutta ihan saatanallista ylämäkeä koko matka, hullu vastatuuli ja pyörän jok ikinen laakeri ruosteessa eikä luistanu. Harmi kun varmaan sama setti takaisin.

Uudesta työstä saa sähköpyörän. Otan kyllä sen. Mutta pitää olla 4kk firman kirjoilla eka. Hö. Sillä pääsis näppärästi sitä 25kmh. Suorilla polkee lujempaa sitten jos on jerkkua reisissä. Ei hirveesti nopeammin autolla pääse, kun fillarilla pääsee oikaisemaan reilusti.

Witun waarallistahan fillarilla on kahtaviittä sotkottaa, mutta ei tällä matkalla montaa risteystä ole.

Uudesta työstä saa sähköpyörän. Otan kyllä sen. Mutta pitää olla 4kk firman kirjoilla eka. Hö. Sillä pääsis näppärästi sitä 25kmh. Suorilla polkee lujempaa sitten jos on jerkkua reisissä. Ei hirveesti nopeammin autolla pääse, kun fillarilla pääsee oikaisemaan reilusti.
Kannattaa varautua sit siihen, että saatavuus saattaa olla mallista riippuen aika haitarista. Nimim. jäykkäperäistä Trekkiä ois saanu nyt tilaamalla heti 2023.

Vtun rumaa perussähköä oisin saanu tälle vuotta vielä, mutta jätin nyt harkintaan.

Ihminen tai ainakin minä olen tyhmä.
Ei taas eilen tarttenut kuin YKSI vehnäolut olla muutaman muun juodun joukossa niin toimintakyky 0 ja tukanjuuret olleet koko päivän kipeät.
Kumpa tietäisi mikä YKSI juoma se mun viikonlopussa oli, niin osaisi ensi kerralla välttää.

Kumpa tietäisi mikä YKSI juoma se mun viikonlopussa oli, niin osaisi ensi kerralla välttää.
Minä saatan lipitellä toistakymmentä karhunpoikasta illalla ja aamulla ei mtn. Sitten kun meet tosiaan ostamaan yhden vehnäoluen niin jo on pakka sekaisin, mikähän ihme siinä voi olla?
Pysynkin pääosin yhdessä tuotteessa niin aiheudu ongelmia jossa joutuu eliminoimaan haittatekijän, sun pitää vain uusia se viikonloppu ja vaihtaa tuote kerrallaan pois.

Kannattaa varautua sit siihen, että saatavuus saattaa olla mallista riippuen aika haitarista. Nimim. jäykkäperäistä Trekkiä ois saanu nyt tilaamalla heti 2023.

Vtun rumaa perussähköä oisin saanu tälle vuotta vielä, mutta jätin nyt harkintaan.

No juu. Tiedossa on. Itse haen nimenomaan witun rumaa perussähköä edulliseen hintaan, kun ei tuota täysin ilimatteeks saa. Joku asfaltille soiva peli. Ei tarvi olla hiilikuituinen läskipyörä. Kesäsin suatan oikaista pari kilsaa hiekkatietä.

Minä saatan lipitellä toistakymmentä karhunpoikasta illalla ja aamulla ei mtn. Sitten kun meet tosiaan ostamaan yhden vehnäoluen niin jo on pakka sekaisin, mikähän ihme siinä voi olla?
Pysynkin pääosin yhdessä tuotteessa niin aiheudu ongelmia jossa joutuu eliminoimaan haittatekijän, sun pitää vain uusia se viikonloppu ja vaihtaa tuote kerrallaan pois.
Itellä eniten vaikuttaa se mihin tahtiin lipittää. Pitkällä kaavalla menee 18 nallea ilman kanuunaa kunhan muistaa kanssa syödä ja juoda vettä. Melekosen tenukeppi siis. Jäykkään tavaraan ei auta samalla koskea.

Itellä eniten vaikuttaa se mihin tahtiin lipittää. Pitkällä kaavalla menee 18 nallea ilman kanuunaa kunhan muistaa kanssa syödä ja juoda vettä. Melekosen tenukeppi siis. Jäykkään tavaraan ei auta samalla koskea.
Nalle on ammattilaisen valinta.
En oo aikoihin jäykkiä kiskonut, viimeksi varmaan vuosi sitten ja silloinkin heräsin seuraavana päivänä joskus illalla. Juottolaan kun lähtee niin jostain syystä tulee otettya jekkubatterya.

Sellanen etätyöpäivä tänään, ettei meinaa kunto kestää 🥵

Mitä sä oot tehny?

0C1AA1E4-2DC9-4B1E-9B5D-EBFC2030F8C3.gif

Viimeksi muokattu:
No juu. Tiedossa on. Itse haen nimenomaan witun rumaa perussähköä edulliseen hintaan, kun ei tuota täysin ilimatteeks saa. Joku asfaltille soiva peli. Ei tarvi olla hiilikuituinen läskipyörä. Kesäsin suatan oikaista pari kilsaa hiekkatietä.
Tämä.

Vedät kaheksaakymppiä tukka put...tai no aika kovaa kuitenkin.

Back
Ylös Bottom