Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään mä mietin että saan leikkiä koneilla hiekan kanssa ja pärisytellä moottorisahaa sun muuta, kaikki omaan tahtiin ja vielä niistä maksetaan.
Voiskohan aikuisen ihmislapsen elämä olla yhtään paremmin?

Liitteet

• IMG_20200306_162948.webp
    IMG_20200306_162948.webp
    93,9 KB · Katsottu: 101
Eikös se ole vähän niinku ideana? :D
Minä ainakin klikkasin satarosenttisesti äärimmäisen hyvin muodostuneiden pakaroiden takia viteota.
Vois vähempää kinostella joku naksauttelu.

Monikohan niitä "deep house ibiza" viteoita oikeasti kuuntelee, vaikka miljoonia katsojia :LOL:
99 rosenttia klikeistä on sen perseen takia, mitä ei vain voi vastustaa, kun tuubi ehdottaa sitä pari viikkoa putkeen..

Ja mikä ihmeen "deep house"? Syvä talo? :david:

Justinilla piti hermo parhaiten.
Kyllä, piru että Petellä vapisi kädet. Onneksi molemmista tykkäsin, vaikka jotenki oisin Petelle vaatimattomuudessaan suonu voiton, onneksi Justin oli myös inhimillinen ja ystävällinen, ja hälläki oli taitoihin nähen käsittämättömän huono itseluottamus... 🤔

Minä ainakin klikkasin satarosenttisesti äärimmäisen hyvin muodostuneiden pakaroiden takia viteota.
Vois vähempää kinostella joku naksauttelu.

Monikohan niitä "deep house ibiza" viteoita oikeasti kuuntelee, vaikka miljoonia katsojia :LOL:
99 rosenttia klikeistä on sen perseen takia, mitä ei vain voi vastustaa, kun tuubi ehdottaa sitä pari viikkoa putkeen..

Ja mikä ihmeen "deep house"? Syvä talo? :david:
Sehän on vaan plussaa jos on joku näyttävä minkki käsittelyssä. Kannikoiden katselu tapahtuu ihan eri saiteilla.

Täällä osataan ja tiedetään edelleen kaikki.

Osaako joku neuvoa autopaikkaosakeen kauppaan liittyvää byrokratiaa?

Kaivoin arkistosta kesäfaneille kesäkuvan juhannukselta 2017. (Eikä vitsi tämä vaan 20.7.2017 otettu)

katso liitettä 234308

siinä pari paikallista bussiakin, joissa tuli hytkyttyä tovi jos toinenkin. Tais olla max nopeus ~20kmh. Tien määritelmä oli vähän muuta kuin isäm maassamme.
No nyt on olosuhteisiin sopivaa kalustoa.

Täällä osataan ja tiedetään edelleen kaikki.

Osaako joku neuvoa autopaikkaosakeen kauppaan liittyvää byrokratiaa?
Siinä on ainakin hyvä varmistua että omistaja myy omaa paikkaansa ettei hieman jekuteta ja hävitä rahat liivissä.
Osakasluettelo löytyy isännöitsijältä tai ko. hallituksen puheenjohtajalta, muutenhan siinä ei ole muuta kuin tehdään kauppakirja (malleja löytyy netistä, myyjä laatii) sitten rahat tilille ja kauppakirja isännöitsijälle/hallituksen pj:lle joka merkkaa sinut osakasluetteloon.
Valtio toki haluaa 2% varainsiirtoveroa.

olen siirtynyt unen mittauksessa: seuraavalle tasolle

omasta miele:stä nukuin yöllä huonosti, saa nähdä minkälainen käppyrä tulle, kun nukun hyvin ja: sikeästi

oura.jpg

Back
Ylös Bottom