Perushuumekauppaa.Kuulostaa siltä, että osataan myynnin alkeet. Ensin koukutetaan näytteellä ja sen jälkeen alkaa myynti. Hyvä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perushuumekauppaa.Kuulostaa siltä, että osataan myynnin alkeet. Ensin koukutetaan näytteellä ja sen jälkeen alkaa myynti. Hyvä!
Siltähän tuo äkkiä kuulostaa.Perushuumekauppaa.![]()
Hyvin kaukana sonnista ja vielä kauempana nuoresta. Mutta niin ne vaan vuodet vierii eteenpäin!Hirrrrvee sonni
Kyllä nuori ja sopivasti rasvainen liha ilahduttaa Sylvinkin silmää.
Voisi olla. Kaurapannari. Seo jännä tuo kaura, makeuttaa pannarin.Hmm.. oisko se tänään pannarihommia.
Miten eroaa perintesen reseptistä?Voisi olla. Kaurapannari. Seo jännä tuo kaura, makeuttaa pannarin.
Minä lähinnä prokrastinoin tässä kun pitäisi mennä taas siveltimen varteen.Booooring
Öö en oo varma mikä on perinteinen, mut laitan 3dl kaurahiutaleita, 2dl vehnäjauhoja, 1tl leivinjauhetta, 2-3 munaa, 8dl maitoa ja 100g rasvaa.Miten eroaa perintesen reseptistä?
Vois koittaa, jos ei nyt niin joskus
Etkö laita ollenkaan sokeria?Öö en oo varma mikä on perinteinen, mut laitan 3dl kaurahiutaleita, 2dl vehnäjauhoja, 1tl leivinjauhetta, 2-3 munaa, 8dl maitoa ja 100g rasvaa.
Minun ei tarvi eikä pitäisi tehdä mitään. Tai ehkä pitäisi, mutta ei huvita ja se on tylsää.Minä lähinnä prokrastinoin tässä kun pitäisi mennä taas siveltimen varteen.
En laita. Kuten mainitsin niin kaura makeuttaa. Minusta suorastaan ihmeellisen paljon.Etkö laita ollenkaan sokeria?
Itse en pahemmin tee pannaria mutta lettuja mitkä on minusta lähes samoja niin en laita rasvaa ollenkaan mutta taas sokeria.
Viimeksi kun tein junnulle lettuja niin laitoin osan kaurajauhoa, sanoi että maistui paremmalta kuin pelkkä vehnäjauho.
Muistelen etten ole tehnyt pannaria eli painimattoa: ikinä.Vois koittaa, jos ei nyt niin joskus
Minä puhdistin äsken kylppärin peilikaapin pieniä koloja pumpulipuikolla. Oli jännää!Booooring
Ei töissä saa olla lakatut kynnet.Minä puhdistin äsken kylppärin peilikaapin pieniä koloja pumpulipuikolla. Oli jännää!
Sitten lakkasin kynnet.
Kokeile sinäkin, jos tylsistyttää.
Lakkaa varpaankynnet, niitähän ei kukaan näje.Ei töissä saa olla lakatut kynnet.