Aamun lämpöhavainto -2. Takkaa jos lämmitäisi tunnelman vuoksi. Pitänee tänään jatkaa talven valmisteluja ja putsata vaikka rännit ja kaivot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä! Suunnittelen loistavaa tulevaisuutta.Missä sylvi sylveröinnennnnnn m
Minulla tokasta hieman kipeä pistokohta yhden päivän. Sen jälkeen ei mitään. Sama ensimmäisestä.Sama, toka piikki olkaan ja painelin heti salille kun olin melko varma että potkasee. Toistaiseksi vain olka kippeenä samalla tavalla kuin ekasta piipiikistä
Juokseminen on epäterveellistä.Onpas paikat paskana puolikkaasta.
No on. Polvi kipeenä, hän ei nähtävästi tykännyt.Juokseminen on epäterveellistä.
Tiesimme kyllä että Sylvissä asuu suuri viisaus ja se pitää kyllä paikkaansa.Juokseminen on epäterveellistä.
Johan nyt. Oma lemppari on habanero tuoreena.Haisen.
Savulle.
Liittynee siihen että savustan taas chilejä.
Kohta taas vuoden noita kasvattanu ja juuri yhtään en tuoreena syö, hyiyök. Savujauhe..![]()
Kyllä siinä eri lajista tehty jauho maistuu eriltä, mutta ei erot tietenkään niin isoja ole kuin tuoreissa. Mutta esim Jalapenoista tehty chipotlejauhe on erimakuista, kuin baccatumeista tehty. Habaa/chinensejä en ole kokeillu. Chinenseistä kai Harold st barts pitäs olla hyvä savustettuna. Pubesta pitäs tulla kans hyvä.Johan nyt. Oma lemppari on habanero tuoreena.
Tosin en kyllä savustettua ole etes maistanut. Maisuutko siinä lajike, vainä vain tulinen savu?
Etikkaan olen joskus aikoinaan säilönyt, mutta ei oikein tullut käytettyä niitä mihinkään. Ei vaan löytynyt omaa käyttötarkoitusta.Viime vuonna tuli kyllä säilöttyä etikkaan osa ja kyllä ne tacojen ja purilaisten välissä meni ihan sujuvasti, voisi ehkä osan vielä lätkiä sellaseen.

En ole maistanut, mutta väri näyttää mieluisalle.
Se on järkyttävän koukuttavaa kamaa se savujauho. Useampia on koukutettu perinteisesti tarjomalla eka hitti ilmaiseksi..Tuo savustus voi olla kyllä ihan jeppis. Aikoinaan, kun meni aina ruokiin jotain tsilisoossia, niin savustettu habanero oli yksi lemppareista. Kun taas innostun kasvattaan, niin vois koittaa savustaa itsekin. Jos se kerran on noin kulinaarista hommaa.

Talouden NAISosasto tykästy tuohon kans. Itse en ihan hirveesti siitä chinensen mausta piittaa.Pink habaneroo oli viime vai etelliskesänä ihan vaan sohvalla syötäväksi.
Hirrrrvee sonniOlipas kiva käydä hieman palauttelemassa. 1200m uintia sillain semirivakkaa tahtia ja pari kierrosta saunomista. Nyt nepskiä sillain et riittää, aion pysytellä tulevaisuudessakin #lihavana
katso liitettä 234100
Kuulostaa siltä, että osataan myynnin alkeet. Ensin koukutetaan näytteellä ja sen jälkeen alkaa myynti. Hyvä!Se on järkyttävän koukuttavaa kamaa se savujauho. Useampia on koukutettu perinteisesti tarjomalla eka hitti ilmaiseksi..Asiakkaita on työmaalla tullut.
e: tuollasesta jauheesta, ripottelee sellaisenaan sipsien päälle tai muun sapuskan päälle...mutta vielä suurempi huume..sekottaa voihin, savuchilivoita siis ja sitä tuoreen leivän päälle..
Talouden NAISosasto tykästy tuohon kans. Itse en ihan hirveesti siitä chinensen mausta piittaa.