Se on näitä "kaaduin ja tämä deodorantti purkki upposi pjärseeseeni" tilanteita. "Kävelin viinapullon ohi ja vahingossa humalluin".Sattuuhan sitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on näitä "kaaduin ja tämä deodorantti purkki upposi pjärseeseeni" tilanteita. "Kävelin viinapullon ohi ja vahingossa humalluin".Sattuuhan sitä.
Krapulahan kannattaa potea palkallisella ajalla niin kärsimys saa merkityksen. Vapaa-ajalla kanattaa tehdä jotain kivaa.Vahingossa humalluin. Onko tämä paha? Kuitenkin maanantai ja työviikko![]()
Ettei olisi kuva Sylvin huoltovarmuuskeskuksesta. Tuostahan riittäisi kajsnalle ensi talveksi parit sukset. Eikö K ole kova suksimaan. Talvella.
Mullaki 10/11, ja samaan kompaan kaatui.Ne osmaanit WW1:ssä.
Täällä ei meinaa saada lihatiskillisestä kaupastakaan ees pyynnöstä...Hehe, minä kerran Venäjällä kostin munavoin hamstraamisen. Otin hotlan aamupalalla kulhollisen vaniljakiisseliä. Kun maistoin, havaitsin sen olevan ihraa.Kuka on niin häiriintynyt, että laittaa aamiaispöytään kulhollisen puhdasta ihraa?
Tai Sylvin "sattumalta pyllähdin tatin päälle, hameenhelmakin jotenkin tuulessa kohosi samalla".Se on näitä "kaaduin ja tämä deodorantti purkki upposi pjärseeseeni" tilanteita. "Kävelin viinapullon ohi ja vahingossa humalluin".
Todella ärsyttävää.Hehe, minä kerran Venäjällä kostin munavoin hamstraamisen. Otin hotlan aamupalalla kulhollisen vaniljakiisseliä. Kun maistoin, havaitsin sen olevan ihraa.Kuka on niin häiriintynyt, että laittaa aamiaispöytään kulhollisen puhdasta ihraa?
Hyppäsitkö asiakkaan kanssa samaan sänkyyn?koska takapuoleni ylitti rajan![]()
Oli niin himpula tyyppi, etten kehdannut. Piti laittaa hissi menemään alaspäin ja itse kipittää portaita pitkin perässäHyppäsitkö asiakkaan kanssa samaan sänkyyn?
Lääketieteellisessä ammattikorkeakoulussa sitä pitänee kohta sanoa jo luennoksi?esitelmä
Paikoitellen aika mukavasti sumua.
Joku räpellys meetingiin.Lääketieteellisessä ammattikorkeakoulussa sitä pitänee kohta sanoa jo luennoksi?
Aiheesta?Joku räpellys meetingiin.
Nilkan ja jalkaterän kliininen tutkiminen.Aiheesta?
Montako päivää on aikaa?Nilkan ja jalkaterän kliininen tutkiminen.