Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

entä jos on jo noi, ja aina vaan mielinmäärin ylimääräistä, kuten iol-rekkari Miehellä taitaa olla

Juu olisit malttanu lukea loppuun niin kirjoitin jo että jos ei euron päälle niin painais kaikki.

Yks naapurin rajalle. Talvella kävis sen verran lumia pyyhkimäs että katto näkyis.

Miksi aina välillä mieleen pimahtaa tehdä 127:a rottamobiili? Tai kuusisatasesta.

paljonkohan tuo jannu on pistäny viinaan ja naisiin?

eikö niihin nyt kuitenkin kunnon Miehellä enempi mene kun autoihin?

Olisi varmaan lähes joka vkl käyttöä.

Poikamieselämässä kyllä. Harkitsin aikoinaan vakavasti, että vaihtaisi sedanin pakuun. Sinne sitten romut kyytiin + patja.
Perheen luota ei huvita olla viikonloppuja poissa. Toisaalta ei tarttekaan, kun perhe asuu niin lähellä suota, että ehtii linnut repussa aamupuuron keittoon. Vakava harkinta koittanee sitten, kun lapset vähän isompia ja mahdollista hurauttaa koko porukalla johonkin mettätien päähän. Siitä sitten koira irti. Mikäli nuorisoa ei kiinnosta jahti niin voivat istua autossa pädit kourassa. #isikasvattaa

monivalintatenttejä
Kevatkysymykset-monivalinta-kuva-500px.png

^ järjestäkää jatkossa vaan monivalintatenttejä. Helpottuu tarkastaminen kummasti.
Onneksi minun ei tartte enää järjestää mitään.

En tosin ole vakuuttunut että monivalintatentillä pystyy kovin hyvin vakuuttumaan onko oppilasoletettu ymmärtänyt miten ekgta tulkitaan.

Poikamieselämässä kyllä. Harkitsin aikoinaan vakavasti, että vaihtaisi sedanin pakuun. Sinne sitten romut kyytiin + patja.
Perheen luota ei huvita olla viikonloppuja poissa. Toisaalta ei tarttekaan, kun perhe asuu niin lähellä suota, että ehtii linnut repussa aamupuuron keittoon. Vakava harkinta koittanee sitten, kun lapset vähän isompia ja mahdollista hurauttaa koko porukalla johonkin mettätien päähän. Siitä sitten koira irti. Mikäli nuorisoa ei kiinnosta jahti niin voivat istua autossa pädit kourassa. #isikasvattaa

Tuohan se on hyvä tilanne jos pääsee kotoa harrastamaan. Itse joudun ajeleen noin 100km, että pääsee mitään tekemään. Yrittänyt lapsia totuttaa eräily hommiin ja tälle kesälle oltu teltassa ja laavulla joitain öitä. Jos tuosta pojasta ainakin saisi kaverin metsäreissuille. Voishan tuon syksyllä ottaa teerisuolle matkaan jos haluaa. Eikös 2,5v ole ihan hyvä ikä aloitella? :unsure: Tai sitten pomppulintuja katseleen, poika rinkkaan aktiivikuulosuojaimet päässä ja hyviä maita pitkin käydä nuotioimassa jossain.

Olen itsekin miettinyt, että missä kohtaa olisi lapselle sopiva ikä metsästää. Eniten se lienee kiinni omista hermoista. Mä olen ollut isän mukana iltalennossa niin pitkään kuin muistan. Se on hyvä jahtimuoto lapselle. Sain härvätä ojassa vapaasti, kunnes isä huusi: "lentää!" Mun hommaa oli vahdata mihin sorsat tippuu ja juosta hakemaan ne. Ai että oli jännää! Nykyään tilanne on muuttunut, koska pellot paketissa eikä sorsat lennä. Toki varmaan jossain lentää, mutta iltamyöhä ja pitkä matka on show stopper lasten kanssa.

Tuttu on vienyt parivuotiasta repussa metsälle, mut hän pyytää pystärillä. Onnistuu kuulemma muuten ok, mutta tenava huutaa "pam pam pam...", joten hiipiminen on vaikeaa, mutta mitäpä siitä. Mun kolmevuotias kulkee teknisesti ottaen hyvin repussa, mutta pitkästyy äkkiä ja alkaa valittaa. Pomppulinnustus vaatii liikaa kävelyä, joten mieluummin unohdan pyynnin ja keskityn tutkimaan muurahaisia yms. juttuja lapsen ehdoilla.
Mulla on sikäli hyvä tilanne, et satuin saamaan riistaverisen naisen. Nyt puuttuu enää toimiva pystäri ja toukkavaiheen läpäisy niin käsillä on edellytykset koko perheen yhteiseen harrastukseen. 😊

Back
Ylös Bottom