Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää ottaa puhelu Kansan Radioon. Kaiken maailman erikoisjääkäreitä lähetetään pitkin maailmaa samalla kun täällä on kriisi päällä. Stadissa oli just sähköt poikki kymmenen minuuttia! Minulla oli munakas pannulla ja digilehden luku kesken, jumalauta! Onneksi olin kahvit ehtiny keittää.

Tämmöstä ei olisi tapahtunu edellisen hallituksen aikana.

Ja perkeleen perkelee, kaapeliteeveen lähetys ei toimi. Kukas se viestintäministeri onkaan, no Timo Harakka tietysti tuo onneton tunari.

Klo on 2135 Telian kaapeli telkkari ei toimi, pikkuhiljaa muuttuu vitsistä vitutukseksi.

ja asiaan:

rokkitähdet K ja L ovat tuossa nyt vajaan tunnin istuneet naapuripöydässä, voi jee! ovat Asiallisia kunteja, esimerkki: ensimmäistäkään voimasanaa ei ole kummankaan suusta päässyt!

kuinka asiallista on se?

allekirjoittanut ainakin avostaa 666 rosenttisesti!!!!!!!!!!!

YoursVesa

Klo on 2135 Telian kaapeli telkkari ei toimi, pikkuhiljaa muuttuu vitsistä vitutukseksi.

No hätä! Erikoisjääkärit selvittivät mikä evakuoinnissa tökkii, joten varmaan kohta ovat jo kaapelia fiksaamassa.

normal_2274081519.jpg

No joku järjestys pitäs olla,mä en näe telkkaria vs joku vitun kaapuspede jossain saatanan lentokentällä pelleieimässä. Johan tässä äänestävä veronmaksaja pikkuhiljaa närkästyy. Saatana.

Niin tai näin.
Mutta senverran pitäisi tätä paikallista kieltä opetella, että osaisi kysyä baarissa neitokaisilta, onko sinulla pyykinpesukone? Saisi kamppeet pestyä sunnuntaina.

Back
Ylös Bottom