Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomattavasti mainostettua tylsempiä nämä rokotukset, ainoastaan miedosti arka käsi pistoskohdasta, siinä kaikki. Kait sitä ens vuoden puolella saa jo kolmosen ja modernaa, että pysyy jännitys yllä.

Minä olen nyt täyden rokotesarjan saanut, eli 2/2

ja se on siinä, enempää en ota

Huomattavasti mainostettua tylsempiä nämä rokotukset, ainoastaan miedosti arka käsi pistoskohdasta

Minulla ensimmäisestä.

käsi kolme-neljä päivää kipeä
toisena päivänä pää niin kipeä, että ilman burinaa ei olisi jaksanu
seuraavalla viikolla oli kainalo muutaman päivän kipeä, lähinnä tuntui kun sitä pesi

nyt toisesta, eilen oli ajoittan käsi puutuneen tuntuinen ranteeseen asti
ja nyt piti burina ottaa, että pääsee tästä krapulan tunteesta eroon

Tuossa muuten eilen kun olin eräillä 50-vuotispäivillä ja yks porukasta oli ns. rokotevastainen (leima!) niin eipä siinä mittään kasvotusten jutellessa sanoi asiansa ja muut sano että jabit otettu ja sitten seuraava asia ja siinähän se kaveri kuin ennenkin, vaikka olis mielipide hieman jyrkkä jossakin asiassa. Netissä hieman eskaloituu ja polarisoituu tällaiset asiat ja mielipiteet ja vastamielipiteet.
Noin muuten oli kyllä kiva huomata miten vuodet välistä puf katos ilmaan ja samat vanhat sielut tahi ehkä pojankoltiaisten sielut siellä oli tallessa harmaantuneen ja kaljuuntuneen pinnan alla ja sama yhteys yhä kaikkiin.

Härmässä ajellaan yleensä perjantai-lauantai iltaisin. Mielenvikainen/sekopäinen kaahaaminen moottoripyörällä näyttää olevan sunnuntai aamupäivän hupinumero näillä Brasseilla. Tyyliin, kun kovempaa ei vaan pääse.

Edit
Ja emäntä Busan kyytiin tarakalle pyllöttään perse pitkällä siten, että farkut meinaa revetä.

Viimeksi muokattu:
Tekisi mieli lähteä lenkille, mutta ennustetaan sadetta.

Taidan naukkia eilisen sangrianjämät kitusiin jonkun leffan parissa.

Yhdistetty lounas, päivällinen, illallinen ja leffasnacks.

20210815_184830.webp

Nyt esim. Spotifystä jotain hyviä kuunnelmia. Mulla on ollut viime aikoina tapana kuunnella saunassa istuessa 12 diktaattoria sarjaa, mikä oli mun mielestä mielenkiintoinen ja opettavainen. Nyt on kaikki kuunneltu ja olo on tyhjä. Mitä siis seuraavaksi?

Back
Ylös Bottom