Olispa elämä.
se saattaisi tulla siinä mukana?
yksin kun ei enää huvita tehdä juuri mitään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olispa elämä.
Menet Maila-Jusseihin pelaamaan pesäpalloa.se saattaisi tulla siinä mukana?
yksin kun ei enää huvita tehdä juuri mitään
Täh, ny en ymmärrä?
Mun suun myötäistä ollu vuosia jo. Moni muu ei.
Ostat sen 500 Iivarin! Toiminu käsittääkseni aika hienosti.Olispa 91cc Stihl.
Oon sitäkin vähän katellu, mutta jostain syystä 660 kuumottaa. Sopivan old school.Ostat sen 500 Iivarin! Toiminu käsittääkseni aika hienosti.
Pitäskö tehä?zili-öljyä
Kyllä. Valkkaria sekaan, tietenkin.Pitäskö tehä?![]()
Olispa elämä.
No voi vtttu. Pilattu on tämäki juoma, kaikenlaista oleellista menee ohi ku koronahysterian myötä on lopettanu kaiakenlaisen uutisvirran seuraamisen tyystin.![]()
Karhu valjastaa tölkkinsä puolustamaan transoikeuksia yhdessä Helsinki Priden kanssa | Sinebrychoff
“Kun pidin ensimmäistä kertaa oman pronominini (she/her) Karhu-tölkkiä kädessäni, tiesin, että tässä ollaan tekemässä jotain hyvin suurenmoista”, kampanjassa mukana oleva toimittaja-vaikuttaja Mona Bling kuvailee.www.sttinfo.fi
661 oli kaupan sopivasti, vaan jäin miettimään ja jäinkin ilman. Kovasti osaa harmittaa, 036 on turhan pieni 30"laipalle...Oon sitäkin vähän katellu, mutta jostain syystä 660 kuumottaa. Sopivan old school.
Spaten Munchener Hell. Löytyy Alkostakin.Mitäs sitä sitte jatkossa juo?
En sentään. Tässä lajissa, jos tulee tarvetta ampua, niin korkeintaan itsensäsiis mitävittua
![]()
MTV Uutiset Live: Yllättävä tilanne Porvoossa: golf-kentällä ammuttiin hanhia keskellä kirkasta päivää – katso video – katso maksutta MTV Katsomossa
Yllättävä tilanne Porvoossa: golf-kentällä ammuttiin hanhia keskellä kirkasta päivää – katso video.www.mtv.fi
ootko @futhermucker ollu golfaamassa ja haulikko bägissä mukana
Voimme Joxun kanssa antaa juomasuositukset, löytyy ihan SS-marketista.Mitäs sitä sitte jatkossa juo?