Kajsnalla on kyllä muistaakseni kaikki sormet jäljellä.Noi et TJJ tarvitse sitä sormea mutta tämä meidän naislääkäri varmaan tarvii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kajsnalla on kyllä muistaakseni kaikki sormet jäljellä.Noi et TJJ tarvitse sitä sormea mutta tämä meidän naislääkäri varmaan tarvii.
Mutta stitä aneurysmaa et tule koklamaan, vaan otetaat siihen joku blondi naislääkäri.Pärjäisinaneurysma ihan hyvin 9 tai jopa 8 sormella, kunhan peukalot olis tallella. Ilman peukaloita olis vähän vaikeaa, mutta ei olis sitten kyllä peukalo myöskään keskellä kämmentä.
Piporadiossa soi muuten eilen illalla se ihanan tunnelmallinen Tonttu-laulu. Oli ihan mukavaa kuunnella.Ei unohdeta #lihavaolo ja #piporadio osastoa.
Prostokopiaan ei ole tarvetta, vaikka Kajsna saattai se ilolla tehdä.Kajsnalla on kyllä muistaakseni kaikki sormet jäljellä.
Eiku se ukkovarpaan viereinen on se mitä siirrellään aina joskus.Eikö jossain ole siirretty isovarvas peukalon sijalle? Peukalo on hieno ja merkittävä keksintö.
Minä olen muuten katetroinut asiakkaan proktoskoopilla. Siinä kyllä tunsin suurta kutsumuksen täyttymystä.Prostokopiaan ei ole tarvetta, vaikka Kajsna saattai se ilolla tehdä.
Mistäs sitä tietää
Kohtahan on jo joulu.Piporadiossa soi muuten eilen illalla se ihanan tunnelmallinen Tonttu-laulu. Oli ihan mukavaa kuunnella.
Epäilen joulun tuottavan sinulle lihavaoloa.Kohtahan on jo joulu.
#oispakesä
Lähinnä se tuottaa ahdistusta, masennusta ja pitkästymistä. Lihavan olon lisäksi, onneksi en kumminkaan juuri jouluruuista piittaa.Epäilen joulun tuottavan sinulle lihavaoloa.
No siihen en ota kantaa. Mutta äkkiä sanottuna muuten alkaa olla aktiivisempi kuin pakkiksen reeniosiot.Mutta ihan mahtava palsa, eikö olekin.
Kuulostaa hurjalta, pitäskössun mennä päivystykseen ja onhan noita pillereitä.Piporadiossa soi muuten eilen illalla se ihanan tunnelmallinen Tonttu-laulu. Oli ihan mukavaa kuunnella.
Tuli varmaan ajateltua, että kiitos siitä että kävit kuusi vuotta lääkäri koulua.Minä olen muuten katetroinut asiakkaan proktoskoopilla. Siinä kyllä tunsin suurta kutsumuksen täyttymystä.
Jos me kuitenkaan ei tehdä tota vaan otan sen Kajsan.Pärjäisin ihan hyvin 9 tai jopa 8 sormella, kunhan peukalot olis tallella. Ilman peukaloita olis vähän vaikeaa, mutta ei olis sitten kyllä peukalo myöskään keskellä kämmentä.
Toivottasti en itse joudu tuohon homaan, mutta jos se tulee eteen, nin pakkohan se onMinä olen muuten katetroinut asiakkaan proktoskoopilla. Siinä kyllä tunsin suurta kutsumuksen täyttymystä.
Jos me kuitenkaan ei tehdä tota vaan otan sen Kajsan.
Sovitaanko näin.
Toivottasti en itse joudu tuohon homaan, mutta jos se tulee eteen, nin pakkohan se on
Eipä näillä hinnoilla ole paljon osteltu. Tämän vuoden aikana ostettu vain Orthex ja Fodelia. Myynnit on hankalampia ja vaikea ottaa kantaa muiden myynteihin.@dave
Onko mitäään kuumia osakevinkkejä. Sampo on noussut "liikaa". Ilotalot taitaisi kannattaa myydä. Samoin Yara. Siitä tulisi 150% voitot, tuleeko enää "koskaan" nouseen tuosta.
Eikö näitä kasveja kannattaisi markkinoida lähinnä tor-verkon puolella.Leikkasin juuri kasvista viisi pistokasta, eli lehti+pätkä vartta. Helpoin tienattu satanen taas pitkään aikaan.![]()