Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Edit:
Onko kukaan ottanut koronatestiä kurlaamalla, pitäisikö ottaa riski, onko sellainen todistus yhtä pätevä ulkomailla?
Terveystalo mainostaa tälläistä. Ja Finnairin kultakortilla vielä alennusta.
Viimeksi se tikku kyllä rassasi niin ikävästi röörejä, ettei ollut häpöstä.
On ollut khyllä huonoja tikuttajia, tai sitten mulla eijjole tuntoa nenäkäytävässä 😁

Koska off topic, en vastannut etes sun kysymykseen

Onneksi lähipomo on yhteistyökelpoinen.

Soitin ja kerroin vieväni kissan lääkärille, koska hätätilanne. Sanoi vain että asia selvä ja merkkaa minulle lomapäivän.

Kissa on lopettanut oksentelun/ripuloinnin edes hetkeksi. Minä sen sijaan olen hysteerinen hermoraunio 😵

Maat määrää itse millanen testi pitää olla tehtynä. Ts pitää katsoa kohdemaan, yleensä turistisivuilta, netistä löytyvät ohjeet.
COVID-19 RT-PCR test taken at most 72 hours before departure from the first embarkation point.

Ottaako tämä nyt kantaa, mistä reiäistä se näyte on kaivettu? Kohta tarvitsee lakimiehet hoitamaan tätäkin.

Viimeksi muokattu:
Ostin kesällä hesessä, eli heltsingissä mäkkäristä jonkin pirtelön ja menin naatiskeleen sitä pihalle.

Puolessa väliä pirtelöä paffinen pilli muuttui mössöksi ja vahvan imuni ansiosta alipaine pillissä painoi sitä lyttyyn.

Siinä sitten mietin, että näin ihmiskuntamme ottaa harppauksia myös taaksepäin.

"Epäily: Hautausurakoitsija yritti saada itselleen koronataudin vainajista – poliisi tutkii​

Poliisin mukaan henkilö on kertonut tekemisistään sosiaalisessa mediassa.
Iltalehden tietojen mukaan epäilty mies kertoi videostriimeillä kosketelleensa ruumiita saadakseen koronatartunnan. Kuvituskuva.
Iltalehden tietojen mukaan epäilty mies kertoi videostriimeillä kosketelleensa ruumiita saadakseen koronatartunnan. Kuvituskuva.

Iltalehden tietojen mukaan epäilty mies kertoi videostriimeillä kosketelleensa ruumiita saadakseen koronatartunnan."

Joku jättänyt määrätyt lääkkeet ottamatta...
Taitaa tulla liiketoiminnalle ja bisneksille vähän taukoa.

Onks koronaviruksen itselleen haaliminen rikollista? Oliks tossa lainopillisesti mitään väärää? Taudin tahallinen levittäminen tietysti on rangaistavaa, mutta tossa ei ollut linkkiä juttuun niin en tiedä oliko aikomus levittää tautia.

Toki paheksuttavaa toimintaa ja suattapi asiakkaita äänestää jaloillaan.

Onks koronaviruksen itselleen haaliminen rikollista? Oliks tossa lainopillisesti mitään väärää? Taudin tahallinen levittäminen tietysti on rangaistavaa, mutta tossa ei ollut linkkiä juttuun niin en tiedä oliko aikomus levittää tautia.

Toki paheksuttavaa toimintaa ja suattapi asiakkaita äänestää jaloillaan.
Tyhmyyden määrä on tuossa rikollisella tasolla. Ei korona tartu vainajaa koskemalla!!!!

COVID-19 RT-PCR test taken at most 72 hours before departure from the first embarkation point.

Ottaako tämä nyt kantaa, mistä reiäistä se näyte on kaivettu? Kohta tarvitsee lakimiehet hoitamaan tätäkin.

Ei kait tuossa mitään normista poikkeavaa, lähtömaasta pitää olla alle 72h PCR testi.

E: RT = Reverse Transcriptase ei RecTum :ROFLMAO:

Tyhmyyden määrä on tuossa rikollisella tasolla. Ei korona tartu vainajaa koskemalla!!!!
Henkilö X tuomitaan Hevonperseen maakunnan käräjäoikeudessa raskauttavien asianhaarojen vallitessa 6kk ehdolliseen vankeuteen tyhmyydestä...

Jumalauta, käsi on aivan kivuton.(y)
Eilen oli vielä piikistä kipeä, mutta sekään ei haitannut juNppaamista mitenkään. Hvyvin pystyi penkkamaan.

Onneksi lähipomo on yhteistyökelpoinen.

Soitin ja kerroin vieväni kissan lääkärille, koska hätätilanne. Sanoi vain että asia selvä ja merkkaa minulle lomapäivän.

Kissa on lopettanut oksentelun/ripuloinnin edes hetkeksi. Minä sen sijaan olen hysteerinen hermoraunio 😵
Haastattelun eilen kaverini Repe-kissaa, (joka tunnetaan myös nimillä Rebe, Rebert, Roberto ja Ryökälekissa) niin hänellä oli ollut neljä punkkia yhtäaikaisesti kannossa.

Back
Ylös Bottom