Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä miten tämä on mahdollista, mutta tiedättekö kuntit - kukka- ja parsakaali on nykyää mun risotossa kova sana. Oon aina vihannu (höhö) näitä mut jukoliste niin se vaan vanha kettu oppii uusia juttuja.

@Heatseeker
Nyt, olisi meinaan keittoa tarjouksessa. 860 KG

Ajoneuvon kyytiin tuommonen, kylkeen vaikka joku oluthana mistä voi annostella.
1628701602581.webp

#lihavaolo

tein tuossa alkuviikosta matemaattisia mittauksia: kesän, kun polkupyöräilyä, onely, ei kyikkyä -> 6senttiä ympärysmitasta pois

onneksi se nestepöhö sinne lihakseen on nopeasti palautettu, noin 1,5kk

muistaakseni

tein tuossa alkuviikosta matemaattisia mittauksia: kesän, kun polkupyöräilyä, onely, ei kyikkyä -> 6senttiä ympärysmitasta pois

onneksi se nestepöhö sinne lihakseen on nopeasti palautettu, noin 1,5kk

muistaakseni
Siitä kesäloman lomapöhöstä on vaakan mukaan jäljellä vielä kaikki.

Minä menen maanantaina ravitsemusterapeutille. Edellinen aika peruuntui, kun piti odottaa koronatestin tulosta.

Epäilen huomisen eläinlääkärikäynnin kustantavan sen verran, että loppukuukausi vie minut aliravitsemuksen partaalle.

Sellainen tärkeä asia, että tuossa muutaessa oli juustohöylät pakattuna ja tuli osteltua valmiiksi siivutettua juustoa: ei pysty enää ostamaan kimpaleita, pakko olla valmiiksi siivutettua.

Back
Ylös Bottom