Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vanhenemisessa mukavaa on mm. se, että tulotaso on erilainen kuin aikuisuuden kynnyksellä ja niitä tuloja voi kohdentaa ihan mihin haluaa.

Minulla ei niinkään etes tuosta kysms, vaan että kun ikää jo rupeaa olemaan ja perillisiä ei jää niin enää ei tarvi säästää "tulevaisuuden varalle"
olen ruvennut ajamaan prosessia alas

katso liitettä 230138katso liitettä 230139Huopanankoski on tarjonnut eilen todella katkeria karkuutuksia, mutta kaunista koskimaisemaa.
Oli lähemmäs 70 cm taimen mutta siimat meni kiviin poikki.
On tää vaan niin maaginen paikka!

Joko on jokivesi viilentynyt? Saako tuolta ruokakaloja ottaa vai onko pelkästään c&r? Varmaan ihan hieno paikka, ei ole tullut käytyä niin etelässä kalalla.
Itse jättänyt taimenet rauhaan kun ovat lähes kaikkialla niin huonossa hapessa ja kalastanut siikaa, harria, puronieriää ja ahvenkin ihan mukava kalastettava perholla. Isot siiat varsinkin melko haastavia saada haaviin asti.

@Duke Nukem komia peli! Itse kyllä hukkaisin tuon metsään luultavasti heti ensi syksynä. Viime vuonna etsin kiiltävää haulikkoani yli tunnin, kun jätin sen varmaan paikkaan ennen kiväärihollille ryömintää. Pitäs varmaan vetästä kaikki mettäkamat huomio-oranssilla. 😁

Komea peli siellä kaislikossa kanootin pohjalla, kunhan ei vaan tuo metsään fiiliksiä pilaamaan tuollaista camo moottori haulikkoa :LOL:

Nyt kahvia raivolla, että silmä aukeaa ->
Minä arvelin, ettei uskalla luottaa pelkkään kahviin.
T2MUM3s.png

Ensimmäinen loman jälkeinen työpäivä toimistolla, että myös tuntuisi arjelta taas.
Tulee energiajuoma tarpeeseen tässä kärryille pääsemisessä. Ei oikein osaa aloittaa.

kunhan ei vaan tuo metsään fiiliksiä pilaamaan
Olimme romanttisesti kaatopaikalla. Sinulla olisi varmaan ollut DT11, ettei fiilis mene? Yleensä metsässä fiilikset voi mennä, jos joku kavereitten vaimoista soittelee märinäpuheluita:" Yhyhyy, missä oot, milloin tuut, miksi taas lähdit, en pärjää lasten kanssa".
Haulikko pitää olla tilanteen mukaan. Sellainen joka toimii. Tuon aseen ostin, koska Benellin Rafaello Crio ei toiminut.

Viimeksi muokattu:
Minä arvelin, ettei uskalla luottaa pelkkään kahviin.
T2MUM3s.png

Ensimmäinen loman jälkeinen työpäivä toimistolla, että myös tuntuisi arjelta taas.
Tulee energiajuoma tarpeeseen tässä kärryille pääsemisessä. Ei oikein osaa aloittaa.

ah, se pihahdus mikä avatessa tulee
F1793D32-E4B0-4C38-AA98-061A5DCBB1D9.webp

Itse en ajattele varsinaisesti perillisiä säästäessä, toki voi jeesata kuten nytkin laitan joka kuukausi vanhemman pojan tilille kun on on ammattikorkeassa.
Tähtäimessä itsellä ettei tarttu kituuttaa eikä toivottavasti olla edes sinne 65v töissä, paitsi jos intoa riittää.
Omat eläkemaksut eivät kovin kummoista elintasoa ylläpidä mutta jos säästäminen etenee suunnilleen tätä tahtia niin voi tarjouksesta ostaa myös makkaraa joskus leivän päälle.

Eka pakkistyypin postaus oli 10.30 oluttölkin kanssa ja nyt jo toinen kekkuloi olut kädessä.
Voisin kuvitella että ois joku päiväkännit forumi....
Ja sitten maanantaiaamusta energiajuomaa, että kykenee töihin...

Joskus tullut kokousmatkalla mentyä seuraavan aamun ekaan palaveriin kioskin kautta; 2 energiajuomaa + jaffa ensihätään.

Ja sitten maanantaiaamusta energiajuomaa, että kykenee töihin...

Joskus tullut kokousmatkalla mentyä seuraavan aamun ekaan palaveriin kioskin kautta; 2 energiajuomaa + jaffa ensihätään.
Meillä on tällä viikolla töissä kesälomaviikko paitsi mulla, joudun päivystämään töissä rahtipenoja yksin.
Onneksi mulla on toi Italian raketti laitettavana, muuten harmittas ootella vaan eikä siinä auttaisi energiajuomat.

Olimme romanttisesti kaatopaikalla. Sinulla olisi varmaan ollut DT11? Yleensä metsässä fiilikset voi mennä, jos joku kavereitten vaimoista soittelee märinäpuheluita:" Yhyhyy, missä oot, milloin tuut, miksi taas lähdit, en pärjää lasten kanssa".
Haulikko pitää olla tilanteen mukaan. Sellainen joka toimii. Tuon aseen ostin, koska Benellin Rafaello Crio ei toiminut.

Kaatopaikalle toki hyvä valinta. Varmaan itsellä olisi ollut myös jokin puolari, mutta punapisteellä. Ei nuo camo kuvioiset aseet ole oikein mieleen. Ehkä jokin vihreä digicamo tai ihan yksivärinen vihreä voisi kelvata.

Back
Ylös Bottom