Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hyi helvetti tossahan kohtaa on jo elämä ohi.
Huh kiitos, tulee tarpeeseen. Tämmöselle junnulle kun elämä on vähä tätä.
Ite sanoisin, että tää on parasta just nyt.kyllä se voi olla jo ennen tuota, Minulla ainakaan ei ole enää muuta odotettavaa kun hauta vaikka olen vasta vajaa 43
Nii-o.parasta just nyt.
Näin olen asian ajatellut. Rewardit on sitten haastetasolla paremmat.Sitähän se toisinaan on, mutta kuuluu asiaan. Jos ei välillä vähän kuole niin pelaa liian helpolla tasolla.![]()
Koronatestiin yleensä tavataan mennä.4vko kes lomaa, viimeinen päivä menossa. Iski karmee lenssu. Mitäs ny? Ei parane ainakaan lääkäriin mennä.
Koronatestiin yleensä tavataan mennä.
Meen jos tuun kipeeks.
Itsellä oli kans tuossa joku aika sit sellanen lenssu, että oksat pois. Nenä vuoti kun paloletku.Meen jos tuun kipeeks.
Nuha kuuluu oireisiin.Itsellä oli kans tuossa joku aika sit sellanen lenssu, että oksat pois. Nenä vuoti kun paloletku.
En kyllä testeissä käynyt, kun ei kuulunut muuten oireet taudinkuvaan. Elelin kuten normaalisti, urheillen pihalla ja työhommat kotoo. Liekö oli allergiaa, en tiedä tai sit joku muu pöpö.