Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi kaapista löytyy jo valmiiksi prosessoitua tuotosta, jokunen puteli. Ja kunhan 2018 tuotteet nousee kellarista, niin sen pitäisi olla erin_omainen vuosikerta, kertoivat.Herr Doctorille tää on dramaattinen vuosi, samppakaljarypäleet meinaa olla aika huonossa hapessa.
Kun joskus seuraillut näitä niin huono rypälevuosi on taas hyvä lopputuotevuosi, jotenkin tuntuu että vuosikertaa nostatetaan että saadaan parempi kate ja kuitattua muuten huono vuosi.Onneksi kaapista löytyy jo valmiiksi prosessoitua tuotosta, jokunen puteli. Ja kunhan 2018 tuotteet nousee kellarista, niin sen pitäisi olla erin_omainen vuosikerta, kertoivat.
Toki, bisnistähän se sekin on. Joku tsamppatalo kehui kierroksellaan, että vintage juomia tehdään vain hyvinä vuosina, mikä on tietenkin järkevää. No oliko viimisen tyyliin 100 vuoden aikana ollu alle 10 ei vintage juomavuotta.Kun joskus seuraillut näitä niin huono rypälevuosi on taas hyvä lopputuotevuosi, jotenkin tuntuu että vuosikertaa nostatetaan että saadaan parempi kate ja kuitattua muuten huono vuosi.
Minähän en näistä tajua yhtään mitään sitten.
Kerran oon ihan randomisti ostanut naiselle samppakaljaa ja mansikoita, kyllähän sillä polvet veteläksi meni joten siinäkin yksi vaihtoehto.Itelläkin ois pari pulloa noita kusen makuisia kuplaviinejä kaapissa. Toinen tuolta Ranskan maalta, toinen joku prosecco. Kai noi joillain jatkoilla menee. Tai saunan lauteilla kakkospäivää aloitellessa, jos ei mitään muuta juotavaa ole.
Yks potentiaalinen tilanne, jossa itekin voisin kuvitella ostavani tsampanjaa. Tai sitten lahjaksi niitä juovalle, niin kuin ostin edellisen pullon.Kerran oon ihan randomisti ostanut naiselle samppakaljaa ja mansikoita, kyllähän sillä polvet veteläksi meni joten siinäkin yksi vaihtoehto.
Ite kun juon vaan olutta niin en tiijä noista mutta kuulostaa aika hyvältä, oishan noita drinkkejä kiva juoda mutta mulle niissä pitäs olla prosentit jossain 3% huiteilla niin ei sattuis ja tapahtuis.Yks potentiaalinen tilanne, jossa itekin voisin kuvitella ostavani tsampanjaa. Tai sitten lahjaksi niitä juovalle, niin kuin ostin edellisen pullon.
Antaahan joku vähän parempi sampanja ihan mukavan viban sopivaan tilanteeseen, mutta en minä vaan välitä noita ite juuri juoda. Ei oo vielä meikäläisen suuhun sopivaa löytynyt.
Mimosaahan noista varmaan vois tehdä, ainakin kuoharista. Noinkohan toimis Gallianolla höystettynä. Toimii meinaan vodkatuoremehukin toisella tapaa, kun löräyttää pintaan sentin Gallianoa.
4cl viinaa tuoppiin, eikä perinteiseen drinkkilasiin, niin ei mene hulluuksiin. Mehujen kanssa tuppaan ite monesti korvaamaan puolet soodalla / vissyllä. Ei tuu niin äitelää.Ite kun juon vaan olutta niin en tiijä noista mutta kuulostaa aika hyvältä, oishan noita drinkkejä kiva juoda mutta mulle niissä pitäs olla prosentit jossain 3% huiteilla niin ei sattuis ja tapahtuis.
Sen mitä noista oppinut niin hyvien drinkkien reseptit on aika tarkkoja, vähän kuin jälkiruokienkin.4cl viinaa tuoppiin, eikä perinteiseen drinkkilasiin, niin ei mene hulluuksiin. Mehujen kanssa tuppaan ite monesti korvaamaan puolet soodalla / vissyllä. Ei tuu niin äitelää.
En tiedä, miten tuo Harvey Wallbanger (eli tuo vodkatuoremehu Gallianolla) toimis, jos vetäis tuoppiin 4cl vodkaa, puolet tuoremehua, puolet soodaa ja päälle tippa Gallianoa. Ehkä ihan hyvin.