Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tuli paketti perille.
Jouduin käyttämään pitkästä aikaa postia, ku toimittajalla matkahuolto oli huomattavasti kalliimpi.

Paketti oli tänään iltapäivällä noudettavissa automaatista ja kotona jo, seurannan mukaan se ei kuitenkaan ole lähteny vielä edellisestä lajittelukeskuksesta kuljetukseen, vaikka onkin sitte noudettu.

Voihan nyt jukoliste. Onhan se kiva että hommia tulee ja kyselyitä riittää, mutta kun katsoo tuota jonoa niin miettii vähän väkisinkin että missäs perkeleen välissä nämä kaikki ehtii tekemään. :barefoot:

Pieni hotelliloma ensi viikolla, oon luvannut itselleni että saan käydä syömässä, gymillä ja nukkumassa. Sillain että oon toisessa kaupungissa, etten vahingossakaan tee töitä. Tai no, sinne mä menen tekemään bisneksiä nyt lähtökohtaisesti mutta illasta sitten otan lepoasennon.

Voihan nyt jukoliste. Onhan se kiva että hommia tulee ja kyselyitä riittää, mutta kun katsoo tuota jonoa niin miettii vähän väkisinkin että missäs perkeleen välissä nämä kaikki ehtii tekemään. :barefoot:

Pieni hotelliloma ensi viikolla, oon luvannut itselleni että saan käydä syömässä, gymillä ja nukkumassa. Sillain että oon toisessa kaupungissa, etten vahingossakaan tee töitä. Tai no, sinne mä menen tekemään bisneksiä nyt lähtökohtaisesti mutta illasta sitten otan lepoasennon.
Minkä kokosia noi figut yleensä on? Kauan menee about maalata? Pistä kuvia noista jos jaksat.

Minkä kokosia noi figut yleensä on? Kauan menee about maalata? Pistä kuvia noista jos jaksat.
Vaihtelee hurjasti, mutta sellaiset perusmosat on jotain peukun kokosia, sitten progressiivisesti kasvaa siitä. Skaala on 28mm heroic, joka vastaa jotain 32mm normiskaalaa. Riippuen "tasosta" mihin maalataan niin se voi olla 4-40 tuntia per nappi.

Tässä on yksi mun viimeisimpiä "master class" figuja, sain iha ammattimuusikon säveltää musat ja tekee jatkossakin mulle raidat videoihin.

e. Tässä oli vielä viimesin peukun kokonen figu. Meni noin 3 tuntia tehdä.

IMG_0570.webp

Viimeksi muokattu:
Ku kerran kysyntää on, niin hintaa sen verran reilusti ylös, ettei tarvi urakalla painaa.

Toki, ahistaahan se, jos luonne on, että kaikki pitäs tehä mitä joku tilaa. Tää on niitä valinnan paikkoja.
Pieni hotelliloma ensi viikolla, oon luvannut itselleni että saan käydä syömässä, gymillä ja nukkumassa. Sillain että oon toisessa kaupungissa, etten vahingossakaan tee töitä.
Peukku tälle.

Ku kerran kysyntää on, niin hintaa sen verran reilusti ylös, ettei tarvi urakalla painaa.

Toki, ahistaahan se, jos luonne on, että kaikki pitäs tehä mitä joku tilaa. Tää on niitä valinnan paikkoja.

Peukku tälle.
Joo kyllä tässä alkaa olemaan muoviukolla jo sen verran hintaa ettei kovinkaan isoista urakoista puhuta, ja alkaa se munki taksa olemaan semmonen että renkaanpotkijat ei pahemmin enää edes vaivaudu. Sitten kun otetaan työ vastaan niin se on semmonen ettei kaduta. Mutta onha tässä toki ny nimee painettu maailmalle niin se ottaa taksansa. Otin onkeeni onneksi noista aiemmista töistä niin nyt osaa jo vähän rentouttaa ne ranteet.

Joo kyllä tässä alkaa olemaan muoviukolla jo sen verran hintaa ettei kovinkaan isoista urakoista puhuta, ja alkaa se munki taksa olemaan semmonen että renkaanpotkijat ei pahemmin enää edes vaivaudu. Sitten kun otetaan työ vastaan niin se on semmonen ettei kaduta. Mutta onha tässä toki ny nimee painettu maailmalle niin se ottaa taksansa. Otin onkeeni onneksi noista aiemmista töistä niin nyt osaa jo vähän rentouttaa ne ranteet.
Noniin, hyvällä pohjalla siis, ja tuolta pohjalta ymmärrän paineet.

Loma sillä mallilla, ettei mitään hajua mikä viikonpäivä. Hyvä. Älkää pilatko tätä.

Rytmiki alkaa näköjään kääntyä siitä normaalista ennen kymmentä unille. Joskopa se huomenna kääntyis pois myös siitä "puoli kuuelta kahvia ilman herätyskelloa". Saunan jälkilämmöissä vielä yks tsup ja sitte pää tyynyyn.

Lintujen juomapisteellä on elämää! 😍 Usea pyöri siinä tänään, vähän ehdin saada videollekin!
Saa nähdä käykö isompi kuhina kun helteet tulee. Minun pitää ehkä siirtää nojatuoli asemiin, että voin ikkunan läpi tarkkailla tilannetta!

Pitää tänään vaihtaa vesi ja vähän fiksata; tarkoitus oli, että vadissa on niin paljon kiviä että pääsee veden äärelle mutta ei välttämättä veteen kakkimaan ympäriinsä.

Ei tässä touhussa mitään järkeä ole. 14h matkustamista 5 minuutin työn takia. Mutta onko koko maailmanmenossa mitään järkeä, että samako se sitten on mitä sitä tekee.
Jos koronasta jotain hyötyä on ollut, niin ainakin tämmöisiä reissuja harkitaan nykyisellään vähän enemmän, että voisko kuitenkin ottaa viiden minuutin Teamsin. Sääkin käsittääkseni teet jotain tietotyötä, etkä aivoleikkauksia.

Ystäväni, joka työkseen tonkii ruumiita ja selvittää kuolinsyitä, kertoi, ettei voisi koskaan tehdä samaa eläimille: itkisi valtoimenaan jo ensimmäisen asiakkaan jälkeen ajatellen sen surkeaa kohtaloa.

OMpa omituinen ajatusmaailma kun eihän nuo lemmikkieläimet ole kuin omistajansa jatkeita vailla merkitystä ekosysteemissä.

Jos koronasta jotain hyötyä on ollut, niin ainakin tämmöisiä reissuja harkitaan nykyisellään vähän enemmän, että voisko kuitenkin ottaa viiden minuutin Teamsin. Sääkin käsittääkseni teet jotain tietotyötä, etkä aivoleikkauksia.
Voip olla, että duken paikalla käynti vaatii napin painalluksia. Vähän kuin konneen aivoleikkaus.

Back
Ylös Bottom