Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jumalauta tätä ihmiskuntaa taida enää pelastaa kuin maailmanlaajuinen sota tai muu vastaava katastrofi. Huomiohuoraus korkeakouluopintoina, ei saatana 😳
Mitä... Siis.

Puuhhh.

Minkähän elävän kuvan sitä katselisi: kohta?
Itse katselin pitkästä aikaa hobitti elokuvasarjan, pitäisi seuraavaksi varmaan katsoa lotr trilogia. Ainakin katseltavaa riittää useammaksi tunniksi.

E: Mä oon yrittänyt katsoa Marvelin elokuvia, mutta ei jaksa alkaa niitä katsomaan pitäisi kuulemma katsoa kaikki vielä järjestyksessä. Blaah.

Itse katselin pitkästä aikaa hobitti elokuvasarjan, pitäisi seuraavaksi varmaan katsoa lotr trilogia. Ainakin katseltavaa riittää useammaksi tunniksi.
Ne on niin vasta katsottu että eij nyt.

Ehkä tylsemmästä päästä.

Screenshot_20210721-143341_QuickPic.webp

Sain katottua ekaa Hobittia ehkä vajaan tunnin. Ei vaan pystyny.

Stevenin klassikot sen sijaan ei vanhene. Jos Under Sieget liian tuoreessa muistissa, niin Out For Justice esim. takuuvarma.

muoks. tai vuotta edellistä nuoremmat Hard to Kill (Vaikeasti tapettava) ja Marked for Death (Kuoleman merkki).

Jokerina vielä Harlinin ohjaama Ford Fairlane tai vanhan offarin legendan, Ultimeciankin suosikki Blind Fury.

Ennen vaan elokuvatkin oli parempia.

Tietty jos alkais claccicco osastoa niin olishan tuossa joku varmaan 30-40 jackie chan leffaa hyllyssä.

Ja tietysti Deadpool. e: Orgazmo on näköjään edelleen lainassa, pitää karhuta se takasin.

Back
Ylös Bottom