Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyöräile läskipyörällä metsäreittejä.

tuossa on vain se, että en ole ikinä kaivannut muita reittejä kun nämä mitä nyt on tullut ajeltua #paikkakunnalla
kannattaako lähteä noin kauas ajelemaan, kun kotiovelta on välineet valmiina ja reitit auki joihin ei ole vielä kyllästynyt

eli: tuskin tulee milloinkaan enää lapissa piipahdettua

Mulla kansssa luontokuva eräältä juhannusviikolta Tenojoen rannalla :)
En saanut vaan sitä niin pieneksi että ois antanut laittaa, kerrankin jotain mun juttua väitetään liian isoksi.

tuossa on vain se, että en ole ikinä kaivannut muita reittejä kun nämä mitä nyt on tullut ajeltua #paikkakunnalla
kannattaako lähteä noin kauas ajelemaan, kun kotiovelta on välineet valmiina ja reitit auki joihin ei ole vielä kyllästynyt

eli: tuskin tulee milloinkaan enää lapissa piipahdettua
Sittenhän sinne lienee turha piipahtaa.

Itse viihdyn omissa lähireiteissä, mutta mukava käydä muuallakin.

Mulla kansssa luontokuva eräältä juhannusviikolta Tenojoen rannalla :)
En saanut vaan sitä niin pieneksi että ois antanut laittaa, kerrankin jotain mun juttua väitetään liian isoksi.
Luuriin photoshop express, tallentaessa vetää aina kuvakoon pieneksi. Itestään.

eikö antero käyttäjillä ole tuota koon valintaa kun kuvaa liittää?

B478065D-0135-45F6-B630-D0A7A2E627FF.webp

Muutama tunti kaupungilla, liian kuuma, ei hyvä olo nyt. Nyt vähä suolapähkinöitä ja kivennäisvettä lähemmäksi litra, jospa tämä tästä. Onneks kämpällä on viileä.

Muutama tunti kaupungilla, liian kuuma, ei hyvä olo nyt. Nyt vähä suolapähkinöitä ja kivennäisvettä lähemmäksi litra, jospa tämä tästä. Onneks kämpällä on viileä.
Näillä keleillä ja lomalla tuntuu että pitäisi olla pihalla enemmän, muttaku ei ole siellä mitään tekemistä ja sisällä on viileämpi.

No, aina välissä riippumaan mattoon.

Kertokaas viisaat miten laittaa firma niin myyntiin ettei tee ilmoitusta?
Vois alkaa suunnittelemaan operaatiota eläkkeelle mars.

Back
Ylös Bottom