Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisikö V:n kokeilla tavaran myyntiä torissa? Voisi löytyä naista.

Aina välillä sattuu joku mimmi, jonka kans juttu luistaa. Voisi toimia V:lle treffipaikkana.

Ennen koronaa myin keikkalippuja ja hotellihuonetta, niin pyysi seuraksi keikalle, johon en tokkopa tarttunut. Nytkin yksi ostaja, jonka kanssa puhutaan pyöräilystä. 😄

Täyspäisiä ovat olleet, kun puhutaan satasien tuotteista. Ehkä sellaisista euron tinkaajista kannattaa pysyä erossa.
Sinkkuketjussa kerroin noista mun tori osteluista ja pohdin että voisko sieltä bongata jonkun, naisoletetut melkein lynkkasi minusta ja piti ajatusta sairaana.

Sinkkuketjussa kerroin noista mun tori osteluista ja pohdin että voisko sieltä bongata jonkun, naisoletetut melkein lynkkasi minusta ja piti ajatusta sairaana.
No, vaikka harvoin mitään myyn, niin ihan hauskoihin mimmeihin&äijiin siellä törmännyt. Mimmit nyt ehkä enemmän ruokkii sitä hommaa, kun osa kertoo sata ja muuta asiaa naiselliseen tapaansa, joten lähtee helposti laukalle.

Naiset nyt ei aina ymmärrä toisiaan muutenkaan, siksi ehkä moinen suhtautuminen naisoletetuilla sinkkuketjussa. Mutta, V voisi koittaa myydä jotakin ja raportoida miten meni.

Meikäläinen on koittanut varmaan kaiken mahdollisen, vapaaehtoistyöt mukaanlukien.
Talvi kun tulee niin hommaan konttiin akun, kaapelit ja hinausköyden niin alan pelastelemaan neitoja pulasta kun aika ajoin näkee sos.mediassa hätäapupyyntöjä. Kauhean työlästä vaan varmistaa ettei siellä ole saamaton mies kyydissä "onko sun miehellä tarvittessa hinausköyttä jos toi ei riitä".

E: Viimeisessä hädässä hommaan taas koiran.
Olen kyllä haikaillut muutenkin moisesta mutta elämä on niin paljon helpompaa ilman sellaista, siinä on se hyvä puoli että on seuralainen joka tapauksessa oli naista tai ei.

Viimeksi muokattu:
V voisi tehdä vaikka omin pikku kätösin saunavastoja ja laittaa myyntiin. Sitten kun sattuu joku naishenkilö ottamaan yhteyttä niin voi kertoa että tarvittaessa myös saunaseuraa järjestyy.

Eikä maksa tuo kokeilu mitään kun käy tarpeet anastamassa jostain metsiköstä.

No, vaikka harvoin mitään myyn, niin ihan hauskoihin mimmeihin&äijiin siellä törmännyt. Mimmit nyt ehkä enemmän ruokkii sitä hommaa, kun osa kertoo sata ja muuta asiaa naiselliseen tapaansa, joten lähtee helposti laukalle.
Joo, kerran kävin viemässä tuotteen perille, niin oli leivottu ihan varta vasten, eikä meinannut panematta päästä pois millään.

Hinku lappiin kova. Erittäin kova.
Minä en ollut ikinä edes käynyt lapissa ennen juhannusviikon reissua!
Aiheeseen liittyen viime viikolla tekemäni lomakuvakollaasi;
(tämän reissun pääsi jakamaan ylimmässä kuvassakin näkyvän avopuolison kanssa ☺️)

jHeF1NP.png

ollut kyllä mielessä useana talvena jos sielä kävis, mutta:

-on se niin kaukana!
-on se niin kallista
-mitä Minä sielä tekisin kun en a)suksi b)laske mäkeä

No lähre sinne sitten tohtorin kanssa ajamaan kelkalla ja viimetalvinen hitti oli sähköläskit, niillä jengi sotki joka puolella. Ei siellä suksia tarvitse.

Back
Ylös Bottom