Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minullakin pitäisi tehdä ladingeja.lataamaan a-tarviketta
Fea taisi olla olla yksin, tosin saattaapi olla että oli koiraa kaverina.ei jaksa lähteä niin kauas, varsinkaan yksin
Hirvijahtihan alkaa ihan kohta.Minullakin pitäisi tehdä ladingeja.
Ei tuolla, ihan yksin.Fea taisi olla olla yksin, tosin saattaapi olla että oli koiraa kaverina.
Ehdottomasti kiva jakaa kokemuksia toisen kanssa mutta myös; Jos toista ei jokin minua kiehtova aktiviteetti kiinnosta, ei ole ongelma mennä yksin. Koska minä olen joskus jättänyt liian paljon tekemättä vaan siksi, etten saanut ketään mukaan. Jossain vaiheessa päätin, että minun elämä ei jää elämättä, eli ne kiehtovat kokemukset kokematta vaan siksi, ettei kumppania vastaavat jutut aina kiinnosta.ei jaksa lähteä niin kauas, varsinkaan yksin
Riippunee luonteesta.ja eikö se lappi ole niin kallis paikkaki, että tavan Pulliaisella ole varaa sielä reissatakkaan?
näin muistelisin, joskus hotellihintoja sieltä kattellu
Riippunee luonteesta.
Ei siellä nyt mitenkään erityisen kallista ole.niin paljo ei kinosta, että yksin lähtisin
etes ouluun asti
ja eikö se lappi ole niin kallis paikkaki, että tavan Pulliaisella ole varaa sielä reissatakkaan?
näin muistelisin, joskus hotellihintoja sieltä kattellu
Jos minulla olisi blogi/youtubekanava, sen nimi olisi varmaankin Juhannusaattona hirvimetsällä. Latvalintupanoksia hurrimauseriin olisi työnalla. Kaikenlaisia mönttipäitä hirvien surmaksi kuparilla ja ilman taitaa löytyä seuraavan 20 vuoden tarpeisiin varastoista.Hirvijahtihan alkaa ihan kohta.
Sama. Lapin kaipuu on valtava.Sattana, kun Fea pisti tuon Trolltunga:n linkin. Jäin sitä kautta selaileen vähän Norjan kohteita.
Hinku lappiin kova. Erittäin kova. Vaikkakaan peikonkieli nyt ei lapissa ole, mutta ylipäätään haluan käppäileen vuorille/tuntureille. Ongelma on vain, että ei ole lomaa.
Blogista tuli mieleen että jos joskus miettii mitähän sitä laittaisi riistasta niin tuolta löytyy hyvin vaihtoehtoja.Jos minulla olisi blogi/youtubekanava, sen nimi olisi varmaankin Juhannusaattona hirvimetsällä. Latvalintupanoksia hurrimauseriin olisi työnalla. Kaikenlaisia mönttipäitä hirvien surmaksi kuparilla ja ilman taitaa löytyä seuraavan 20 vuoden tarpeisiin varastoista.
Jos jahtireissuista on kysymys, niin hyvin jaksaa lähteä työpäivän jälkeen ajamaan porukalla Etelä-Ruotsiin 1700km päähän. Motivaatiotekijät selittävät usein onnistuuko joku asia vaiko ei. Yksin ei kehtaa noin kauas ajaa, vaan laivassa on mukava kölliä ja saahan sieltä ruokaakin. Ja juomaa.
Voisi olla että tuollaisella reissulla tulisi myös kalastettua, kala ei ole mun herkkua mutta syön tarvittaessa. Siksi ei ole niin intoa siihen kalastukseenkaan.Sama. Lapin kaipuu on valtava.
@doownek kullankaivuu on koukuttavaa hommaa mutta kalastus siellä vielä "koukuttavampaa" heh heh.
Kävin muuten juuri rinkkoja sovittelemassa. Lundhags Gnaur ja Fjellu Kajka aika tasapäisen hyvät mutta ehkä kallistuu Lundhaugsiin lopulta. Metalliset hakaset ja parempi kalavehkeiden kuljetukseen sanoisin.
Sama, paitsi ongelmana on ettei naisella ole lomaa. No, onpahan kohteita valmiiksi suunniteltuna useammallekin vuodelleSattana, kun Fea pisti tuon Trolltunga:n linkin. Jäin sitä kautta selaileen vähän Norjan kohteita.
Hinku lappiin kova. Erittäin kova. Vaikkakaan peikonkieli nyt ei lapissa ole, mutta ylipäätään haluan käppäileen vuorille/tuntureille. Ongelma on vain, että ei ole lomaa.
Uutisissa tuli kuvaa Etelä-afrikasta, aika menon näköistä touhua. Veikkaan että niistä kuvista ei montaa valkoista miestä löydy.
Tämä kyllä paha. Tosin, kun itsellä ei ole, niin helpompi käsitellä tälläinen takaisku.Sama, paitsi ongelmana on ettei naisella ole lomaa. No, onpahan kohteita valmiiksi suunniteltuna useammallekin vuodelle![]()