Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyitkö miks ei oo esitellyt niitä aikoihin?Ei ollut helistin, sillä on ne pakkiksen the tissit ;)
Juuh, kattelin seuraavana aamuna sen yöllä tulleen livestreamin. Aika sairas oli vika kierros. Voi näistä varmaan jo kirjoitella, kun videoitakin on postattu tänne, mutta en tiedä oisko pitäny olla iloinen Conradin puolesta vai sääliä McBethiä. McBeth joutu pelastaan useampia vaikeita pareja tai puttailemaan tosi hyviä pirkkoja, että sai pidettyä sen heiton johdon vikalle väylälle, niin sitten yks heittää 90 metristä sisään :D Menee varmaan kerran sadasta tommonen, jos silloinkaan. Tais samalla vähän niinku napsahtaa McBethin selkäranka tai oli vaan momentumi niin Conradilla, ettei pystynyt McBeth enää vastaamaan sillä uudelleen pelattavalla 16. väylällä.@Max131 tai muut, kattelitteko friban mm?
Oli! Minä kävin jo kolmen kilometrin sauvakävelylenkin koirien kanssa. Mukava aloitus aamuun.Ihanan raikas aamu!
Juuh, kattelin seuraavana aamuna sen yöllä tulleen livestreamin. Aika sairas oli vika kierros. Voi näistä varmaan jo kirjoitella, kun videoitakin on postattu tänne, mutta en tiedä oisko pitäny olla iloinen Conradin puolesta vai sääliä McBethiä. McBeth joutu pelastaan useampia vaikeita pareja tai puttailemaan tosi hyviä pirkkoja, että sai pidettyä sen heiton johdon vikalle väylälle, niin sitten yks heittää 90 metristä sisään :D Menee varmaan kerran sadasta tommonen, jos silloinkaan. Tais samalla vähän niinku napsahtaa McBethin selkäranka tai oli vaan momentumi niin Conradilla, ettei pystynyt McBeth enää vastaamaan sillä uudelleen pelattavalla 16. väylällä.
Oisin kai suonut mieluummin McBethille, mutta eiköhän tuo lajin historian kirjoihin jää tuo Conradin lähäri / upotus.
Juuri näin. Minulla kun ei ole koskaan ollut mopoa, niin mietin, että pitäisikö suorittaa moottoripyöräkortti ja hankkia tuollainen 125cc Monkey. Ihan olisi omiaan kaupunki pärräämiseen.Helvetti että tulee tylsyys kalliiksi
Olen kyllä osunut tangolla sulakkeille, ottaan en ole vielä onnistunut.
Heleppoa: penkkipunnerrusliikkeen lopuksi irroitat kädet tangosta, kun tanko ei ole vielä telineissä ja otat sen vastaan otsalla.Kerros nyt vielä uudestaan, miten toi on edes mahdollista?![]()
Juuri näin. Minulla kun ei ole koskaan ollut mopoa, niin mietin, että pitäisikö suorittaa moottoripyöräkortti ja hankkia tuollainen 125cc Monkey. Ihan olisi omiaan kaupunki pärräämiseen.
Minulla on sen verran vauhti veressä, etten autollakaan osaa ajaa ihmisiksi. Tuollaisen pyörän hallitseminen vaatii sellaista kokemusta- ja taitoa, että sitä ei viikoissa tai kuukausissa opita. Ja muutenkaan ei tulisi pelleillä muun liikenteen seassa.Se on vähintään 1000cc kyykky, tai joku katumalli.