Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osaat kuitenkin tanssia?
SillyOnlyDassie.webp

Ostin museokortin.
Itselläni riittää peilistä katsominen.

Ei vaan museot on ihan hauskoja ja sivistäviä, lapsiperheille jotka käyvät Tampereella suosittelen poliisimuseota ei maksa mitään.

Minun pitäisi käydä vapriikissa, panssarimuseossa, Hämeenlinnan vankilamuseossa, pelimuseossa... onhan näitä.

Itselläni riittää peilistä katsominen.

Ei vaan museot on ihan hauskoja ja sivistäviä, lapsiperheille jotka käyvät Tampereella suosittelen poliisimuseota ei maksa mitään.

Minun pitäisi käydä vapriikissa, panssarimuseossa, Hämeenlinnan vankilamuseossa, pelimuseossa... onhan näitä.
Tosi vähän tullut käytyä, nyt mietin lomatekemistä ja totesin, että vois vähän sivistyä. Poliisimuseossa käytiin 6 luokan luokkaretkellä. Vaihtoehtona oli joku helkutin nukkemuseo, en ole nukkeihminen.

Tän kesän grillibravuuksi näyttää mulla muodostuvan jauhelihapihvi, on kyllä niin naurettavan helppo tehdä sekä vielä hyvän makuinenkin,

Tosi vähän tullut käytyä, nyt mietin lomatekemistä ja totesin, että vois vähän sivistyä. Poliisimuseossa käytiin 6 luokan luokkaretkellä. Vaihtoehtona oli joku helkutin nukkemuseo, en ole nukkeihminen.

Back
Ylös Bottom