Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saas nähdä vaikuttaako kun kohta pitäs tosta istumalakon vierestä pitäs ajella.
Jos näkyy järjestyshäriötä tai musta citymaasturi vähän niittää takkutukkaa niin se olen minä.
Onkohan noi kaikki kesälomalla vai tuhlaako pekkasia mokomaan istumalakkoon?

Ei ole kyse siitä, että tulisi lisämatkaa sen takia että joku tukkii tien. Vaan on väärin että annetaan lupa maata keskellä tietä.

Kai sen on jokaiselle äiti opettanut, että tiellä ei saa maata. Ei ilmeisesti ole.
Ei nyt oteta liian vakavasti.

Screenshot_20210618-133755_Gallery~01.webp

#ruuhka

Tai jos otetaan ihan kuvitteellinen tilanne että jotkut kokoontuu vastustamaan koronarajoituksia.
Eiku hetkinen...
Minusta kaikki nuo kolme (ja muutkin) voisivat pitää leiriään jossain torinnurkassa vaikka maailman tappiin asti. Tuollaiset kadun tukkimiset ynnä muu haitanteko sitten pitää lopettaa tarpeellisin keinoin heti alkuunsa, protestoijasta riippumatta.

ei kai tuola maskia tarvi käyttää?
Nooo.. Teoriassa ehkä, käytännössä istutaan kahvilassa ja hörpitään ja mutustellaan jotain niin ei. Sitten kun laskeutuu tuonne #ruuhkan sekaan ja koneessa toki.

En minä voi töissä biksuilla!!!

Aina voi. Menet talossa johonkin osastolle ja siellä potilaitten pesutilaan. Vuodeosastoilla on muistaakseni isoimmat pesutilat kun niillä on pestäviä/autettavia potilaita. Nopeet selfiet (y). Kirralta löytyy tilaa kanssa!

Sitäpaitti justiin kävin kierroksella tässä omassa yksikössä niin hyvin kyllä talo tyhjenee tähän aikaan perjantaina. Melkein sama vaikka munasilteen lojottelisi menemään.

Back
Ylös Bottom