Friba?No nyt on @Mike löytänyt harrastuksen, joka on ns. asiallinen.
Maksan kohta sen kunniaksi vipit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Friba?No nyt on @Mike löytänyt harrastuksen, joka on ns. asiallinen.
Mikähän paikka prakaa ekana?No nyt on @Mike löytänyt harrastuksen, joka on ns. asiallinen.
Just seFriba?
Hah, luin miken instakuvan kommentteja niin mitenkä helvetin heikkoja bodarit on. Kun jokaisella on revenny nivelet, ojentajat tai kokonainen rintalihas tippunu. Ei tuo lajina nyt niin erikoinen oo.Mikähän paikka prakaa ekana?
En nyt tiedä mikä asiallista on, mutta kivaa ainaskin.No nyt on @Mike löytänyt harrastuksen, joka on ns. asiallinen.
En mä usko että tossa mikään totaalisesti laukeaa, mutta saattaa noiden forkkujen kanssa tulla ongelmia kun niitä treenaan tässä useamman kerran viikossa. Eniten mulla kivistää heittäessä tosta kyynärvarren alueelta.Mikähän paikka prakaa ekana?
näin vanhoilla päivillä.
N. 64 -vuotiaana.tarkenna
Mun olkapäät kuvattiin, kaikki todella hyvässä kunnossa ja ihmettelin miten vuosien treenaamisella oli ihan nättiä kuvaa. Siellä meni sillon teres majori pikkaisen rikki punnerruksessa. Mä en voi täysiä kiekkoa repästä, se on selvää, joten saa unohtaa pitkät vedot.Mää oon nähny niin monenlaista hajoavan fribassa, nuorilla 20-30v ihmisillä, ja niin monta +40v punttiheeboa leikelly syystä tai toisesta...ne on aika rupsahtaneita ihmisiä sisältä kattoen. (parempi ettei näe omaan olkapäähänsä)
No osuvuus on ehkä 70%. Mitäpä noita kuvausfirmoja rikastuttaa, jos ei ole oikeasti epäilyä että jotain on rikki. Täysin turhaa hommaa sanoisin. Eikä nuo hirveän hyvin näytä jänteiden "kulumista". Monella lausutaan jänteet ihan siisteiksi ja sitten kun menee kattomaan niin kuvassa näkyvä sisäfile on lähinnä jauhelihan näköistä kamaa, mutta sisäfileen muodossa jolloin kuva näyttää 3-5mm leikkeissä normaalilta..Mä olen käsittänyt, että noi on jotenkin luotettavia noi kuvaukset, mutta jos kerran noi ei ole mistään kotoisin, niin onko noihin turha rahojaan jatkossa laittaa?
Kyllä. e: varsinkin nämä privakuvauslaitokset, joissa otetaan halvoilla koneilla halpoja kuvia, laatuerot ovat huomattavia. Varsinkin olkapäiden kohdalla, kun kuvataan pääsääntöisesti ilman varjoainetta, niin labrumista ei voi sanoa tasan mitään ja cuffirepeämät näkyy lähinnä viitteellisinä e2: joku selkä ja polvi menee yleensä noissa vielä, mutta olkapäiden kuvat varsinkin on pääsääntöisesti ihan karmeaa paskaaVastaan tohtorin puolesta: privapellet rahastaa
Mun olkapäät kuvattiin, kaikki todella hyvässä kunnossa ja ihmettelin miten vuosien treenaamisella oli ihan nättiä kuvaa. Siellä meni sillon teres majori pikkaisen rikki punnerruksessa. Mä en voi täysiä kiekkoa repästä, se on selvää, joten saa unohtaa pitkät vedot.
vastuullineen
tarkenna
N. 64 -vuotiaana.
Forehand ei onnistu, siinä tulee ikävä ulkokierto. Mut hienon kannustavaa meininkiä täällä. Magneettikuvauksetkin on jo paskaa. Just olin Hussilla leikkauksessa, olis pitänyt sanoa että suotta sä sillä ultralla sihtaat, ei se mitään kerro. Rintakin kun meni, niin radiologi antoi hatusta tarkan vamman, magneetti oli turha.Tiedän pari kehäraakkia jotka (muulla kuin friballa) rikkoneet olkapäänsä. Heittää kiekkoa pelkästään kämmenheitolla.