Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko normaalia kulutus 850e kuussa ruokiin kolmelta hlöltä? äkkiä tuntuu aika paljolta, tietysti pääministeri syö herroiksi

katsoin taskupuhelimesta, että meikämustalaisella mennyt maitokauppaan tässäkuussa 136e

Jos minulla olisi ns. piikki auki ääs-markettiin ja vihamies joutuisi maksamaan, niin saishan sitä paljon enempikin menemään. Sisävilettiä ja tiskiltä valmiit rapusalaatit ja pottumössöt. Kolmelle niin menis pelkkään illalliseen viiskymppiä yhdellä kertaa.
Minun puolesta Mariini voi syödä vaikka kymppitonnin kuussa Savoyssa, jos lopettaa vappusataset ja turvapaikat, niihinhän se isoraha menee. Tosin ei sitä tee, mutta saattaa siirtyä Savoyhin siltikin.

Mulla meni hermo tohon hiiliteräkseen silloin parivuotta sitten, en vaan saanut toimimaan.
Oiskohan aika antaa uusi mahdollisuus kun olisi pannun uusinta edessä?
Tästä nyt on jo muutama vuosi aikaa mutta olin eräässä paikassa yökylässä ja heti aamusta munat kädessä ja pannu, siis kananmunat ja paistinpannu.
Tempaisin munat pannulle niin jäi pysyvästi siihen, mietin että kuka helvetti voi tehdä oikeasti ruokaa niin surkealla pannulla?

Ai niin, kello ois soimassa 5.45 niin minä hillun ylhäällä 4.30, siistii.

Valurautaihmiset. Nyt meni hermot teflonin kanssa. Mikä olisi paras pannu?
Vaikea keksiä että niillä suurta eroa olisi. Lodge on klassinen jenkkimerkki mitä saa mätänetistä, eikä maksa juuri mitään. Senku valkkaa mieluisein kokoisen ja muistaa että kahvakin kuumenee sitten kun pidempään on pannu tulilla. Ja jos taloudessa on muitakin käyttäjiä niin ne painaa vähän eri tavalla kuin teflonit tai hippiteräkset.

Hänellä taitaa mennä enemmän sitä juomapuolta.

ei paljoa, 256€, ravintola-annoksiin

kovilla jannuilla menee illas enempi

e. korjaan: tartkempi tarkastelu paljasti, että olin käynyt viime kuussa kaksi kertaa ulkoruokailussa, tuosta summasta pitää vähentää sapuskaan mennyttä rahaa 21,40€

Viimeksi muokattu:
Muistanutkaan kuinka rikki selkätreeni saa ihmisen. Jäi uni vähiin kipuilun takia.

Vaikea keksiä että niillä suurta eroa olisi. Lodge on klassinen jenkkimerkki mitä saa mätänetistä, eikä maksa juuri mitään. Senku valkkaa mieluisein kokoisen ja muistaa että kahvakin kuumenee sitten kun pidempään on pannu tulilla. Ja jos taloudessa on muitakin käyttäjiä niin ne painaa vähän eri tavalla kuin teflonit tai hippiteräkset.
Siinä tulikin kaksi miinusta jotka on tiedossa. Kuuma kahva ja painava, josta syystä saattaa lipsahtaessa särkeä keraamisen liesitason.

Siinä tulikin kaksi miinusta jotka on tiedossa. Kuuma kahva ja painava, josta syystä saattaa lipsahtaessa särkeä keraamisen liesitason.
Toki onhan niitä eri kahvamateriaaleilla olemassa, mutta painavia ne silti on.

Tekispä taas mieli kysyä verottajalta, että koska mahtollisesti selviäis oikaisupyyntöni? Mitä kuntit mieltä, kannattako kysyä? Nopeuttaako vaiko hidastaako käsittelyä?
Oon tähän mennessä kysellyt 6kk välein viimeiset pari vuotta.

ei paljoa, 256€, ravintola-annoksiin

kovilla jannuilla menee illas enempi

e. korjaan: tartkempi tarkastelu paljasti, että olin käynyt viime kuussa kaksi kertaa ulkoruokailussa, tuosta summasta pitää vähentää sapuskaan mennyttä rahaa 21,40€
huhhuh

onneksi ei ole varaa noin hintaviin harrastuksiin

huhuh

Back
Ylös Bottom