Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tuli tilattua Feelian safkoja. Lisäsin myös sijoituksia Fodeliaan.

Vissiin saa noita sapuskoja kohta Tokmannin verkkokaupastakin. Fodeliaa on pikkusen. Tokmanni itse asiassa kiinnostais. Mutta se Revenio... +8 euroa tjsp jo siitä kun aaattelin, että pitäskö vihdoin. :LOL: Tosin meni QT saman verran ellei enemmän samassa ajassa. Myin perjantaina 110 eurulla toisen pienen possan. Loput nyt sitten ikiholdaillaan.

Taitaa kuvata aika monen ketjulaisen fiiliksiä tällä hetkellä.

193459648_4102197443152988_4290196146862352233_n.jpg

Huomenna... #palaa # on
Ihan vitun sairaan kova kiire, ikinä ollut näin paljon töitä mutta keskiviikkona... keskiviikkona on päivä etten herää kelloon ja saan ottaa huomenna pari olutta.
Oon vähän sitä mieltä että jos kaatuu yhteen päivään viikossa ei läsnäoloa niin menkööt, mulla auttoi tosi hyvin viime vuonna ja tänäkin vuonna alkavaan uupumukseen kun välillä chillaa.
Voihan sitä painaa kaasupohjassa mutta seinä tulee vastaan jossain vaiheessa, menee aivotkin ihan tukkoon ja nyt on ollut taas sellainen luova "saan aikaan" kausi ja on tapahtunut vaikka mitä!

toinen maitokauppareissu ilman maskia, nuoriso oli aikalailla luopunut käytöstä, siis alle 30veet, yli sen iän käyttivät 99rosenttisesti

Onpas autovakuutuksissa heittoa, melkein kolmasosan halvempi toisessa firmassa.
Laitoin kyllä vanhaan uuden tarjouksen hinnan että tippuuko vai vaihdetaanko.
E: Hieman kyllä korpeaa jos ei anneta suoraan oikeaa hintaa kun kuitenkin ollut asiakas 30 vuotta, peeveen vakuutus oli jo siellä. Perkele.
Sitten on kyllä tullut maksettua kymmeniä tuhansia varmaan ylimääräistä. Varsinkin, jos koko kalustolla sama homma.

Kilpailutus kerran vuoteen ja pääsee jo palkoille.

onko normaalia kulutus 850e kuussa ruokiin kolmelta hlöltä? äkkiä tuntuu aika paljolta, tietysti pääministeri syö herroiksi

katsoin taskupuhelimesta, että meikämustalaisella mennyt maitokauppaan tässäkuussa 136e

Vissiin saa noita sapuskoja kohta Tokmannin verkkokaupastakin. Fodeliaa on pikkusen. Tokmanni itse asiassa kiinnostais. Mutta se Revenio... +8 euroa tjsp jo siitä kun aaattelin, että pitäskö vihdoin. :LOL: Tosin meni QT saman verran ellei enemmän samassa ajassa. Myin perjantaina 110 eurulla toisen pienen possan. Loput nyt sitten ikiholdaillaan.
Eiköhän syksyllä oo taas jonkinlainen paniikki ja ostopaikka.

Back
Ylös Bottom