Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanot vaan siinä tiskillä "Crowmoor"

ei pysty, juon nimittäin maun, en vaikutuksen takia

kerran vahinkoos jonkun kuivan siiterin olen kapakassa tilannut, puolituoppia sain parissa tunnissa nieltyä sitä nestettä, loput kaadoin kukkapurkkiin

Ananas unohtu!
Höpöhöpö.

IMG_20210529_141937_004.webp

Monta pientä, ei kaikkia munia yhteen koriin.

Minä nautin nyt hieman äänenpaineesta kotioloissa ennen saunakaljalle siirtymistä #verenpisara

Rantaolosuhteissa pärjää aivan hyvin kun on talvitakki päällä.

Rantasaunan lämpömittaria olen usein ihmetellyt, siinä onnimittäin asteikkoa 160-asteeseen saakka.
Saunooko joku kunteista noissa lämpötiloissa?

Mulla on yksi kilpailu netissä mihin on tullut kohta 1300 vastausta, sinänsä hauska että kilpailussa on kaksi kysymystä ja varmaan puolessa on toiseen vastattu ja ehkä 10 saattaa löytyä missä molempiin.
Onkohan netissä seikkailevat ihmiset vähän tyhmempiä kuin muut?

Mulla on yksi kilpailu netissä mihin on tullut kohta 1300 vastausta, sinänsä hauska että kilpailussa on kaksi kysymystä ja varmaan puolessa on toiseen vastattu ja ehkä 10 saattaa löytyä missä molempiin.
Onkohan netissä seikkailevat ihmiset vähän tyhmempiä kuin muut?
On tyhmempiä. Jengi ei osaa edes lukea mistä on kyse vaan painetaan vaan seuraavaa painiketta ja ne luulee että seuraavana yönä on kylpytynnyri ilmestyny takapihalle tai 50” TV tullu postilaatikosta sisään.

On tyhmempiä. Jengi ei osaa edes lukea mistä on kyse vaan painetaan vaan seuraavaa painiketta ja ne luulee että seuraavana yönä on kylpytynnyri ilmestyny takapihalle tai 50” TV tullu postilaatikosta sisään.
Jäi edellisestä mainitsematta ettei ole edes ämpäri vaan 3000 euron arvoinen.
Veikkaan että se ämpäri palkintona saisi ihmiset lukemaan mitä haetaan.

Jäi edellisestä mainitsematta ettei ole edes ämpäri vaan 3000 euron arvoinen.
Veikkaan että se ämpäri palkintona saisi ihmiset lukemaan mitä haetaan.
Joo ilmanen ämpäri aina herättää mielenkiintoa. Monesti myös jotka osallistuu nuihin arvontoihin on luottotiedottomia jos niiden kans meinaa sitte kauppaa tehä niin oma lisämauste hommaan.

Voisikohan Selssea yllättää Mansester Kaupunkin.

Vois. Tämä Mansesterin nousukas tiimi ei ole koskaan voittanut kilpailua. Selssea on. Kaikki paine on mansesterin mestarien päällä.
Unibetsi tosin tietää että todennäköisyydet tapahtumien kululle ovat: 2.00-3.35-4.50.

Back
Ylös Bottom