Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen otin sen perinteisen satsin eli jtn. 10-12 olutta, yleensä hieman hiusjuurissa tuntuu mutta nyt on kuin ei olisi mitään ottanutkaan.
Tässä 9 aikaan kämppä siivottu ja nyt kauppalappu leivontatarvikkeisiin, eli kaupan kautta ja leipomaan.

Se ois kesän ensimmäinen kierros nurmikon leikkuuta suoritettu. Vähän oli vilpoista ku mittarissa +5. Kait se kesä kuitehi tänäkin vuonna tulee, ainakin toivottavasti. Hetken huilais ja pesis autot, kävelyttäs lingon talliin ja virittelis grillin takapihalle. Josko tuossa sit ois tälle viikkoa puuhasteluja.

nyt,kuntit,tarkkuuttaa aihevalintohin mistä täälä keskustellaan!

sivustolle on hyökännyt sosiaalidemokraatti!

kenen kipinävuorolla? kuka vastaa?

Kuva 29.5.2021 klo 9.54.jpg

ja:asiaan

otin vuosien tavvon jälkn levykkeen soittoon

äärinmöisen kova vaan on etelleen

View: https://youtu.be/pT7-J3ThATE

onko muilla kunteille, että tulee vanhempaa tuotantoa yleensä kuunneltuo yhtä levyä onely? ,inulla vöhän on, tätä tulee pyöritettyä isolation songssia ja sentencediä cold white ligtiä ja samorppissia tuonelaa pääasiassa, vaikka omistaa ”kaikki” levyt

Kyllä mutta myös jäätä.
Grilli on tulessa ja juustokakku pakkasessa! (hetken pakastimessa niin hyytyy nopeammin)

Ensin heitän kanat palamaan ja niiden jälkeen saa ribsit muhia +4 tuntia grillissä.

päätin, että täänän on se päivä, kun loppuu maskin käyttö

ruuka-aikaan prismareissu, lisäkseni kaksi maskitonta

ei ole vielä valtavirtaa täälä tämä suuntaus

piipahdin myös kahdessa muussakin kaupassa #ilman

Ylempänä mun h-auton normaali tankkaus.
Tuli mieleen eräs asuntoautoautoilija kun olin kuorma autoa tankkaamassa niin tarjosi vähän tupakkirahaa jos laitan hänen tankkiinsa samalla.
Kun kysyin että mitähän vittua niin sanoi että ainakin ilman veroja voin myydä siitä kun ne saa vähennettyä, kerroin toki kohteliaasti että voi painua vittuun.
Kaikenlaista vipeltäjää se maa päällään kantaakin...

Nyt on ihmisen hyvä olla, juustokakku jääkaapissa ja ribsit grillissä.

Pitäs lähteä kuulosuojain ostoksille, halvinta mitä rahalla saa koska ei tule omaan käyttöön.
Olen vähän sitä mieltä että kuulosuojaimet on sellainen henk.koht. tarvike ja firma tarjoaa ne 9.90 peltorit mutta omalla rahalla voi ostaa 250 euron herkuilla olevat.

Ylempänä mun h-auton normaali tankkaus.
Tuli mieleen eräs asuntoautoautoilija kun olin kuorma autoa tankkaamassa niin tarjosi vähän tupakkirahaa jos laitan hänen tankkiinsa samalla.
Kun kysyin että mitähän vittua niin sanoi että ainakin ilman veroja voin myydä siitä kun ne saa vähennettyä, kerroin toki kohteliaasti että voi painua vittuun.
Kaikenlaista vipeltäjää se maa päällään kantaakin...

Nyt on ihmisen hyvä olla, juustokakku jääkaapissa ja ribsit grillissä.

Pitäs lähteä kuulosuojain ostoksille, halvinta mitä rahalla saa koska ei tule omaan käyttöön.
Olen vähän sitä mieltä että kuulosuojaimet on sellainen henk.koht. tarvike ja firma tarjoaa ne 9.90 peltorit mutta omalla rahalla voi ostaa 250 euron herkuilla olevat.
Paremman pään peltorit kuumottaneet jo tovin, mutta ennole vielä saanut perusteltua itselleni kuulosuojainhankintaa joka kustantaa pitkän viitosen.

Paremman pään peltorit kuumottaneet jo tovin, mutta ennole vielä saanut perusteltua itselleni kuulosuojainhankintaa joka kustantaa pitkän viitosen.
Kattelin kanssa niitä kohinasuojattuja bluutuuteilla olevia yms. mutta mietin että mitä mä niillä teen kun en ees vastaa puhelimeen koskaan.
Tosin nyt pitäisi ostaa uudet vanhojen (5-6 vuotta) 59€ peltoreiden tilalle uudet niin radio voisi olla vähän parempi.

Harva niitä päässään pitäisi kotosalla juuri samaan aikaan, jos ei työssään olisi. Noin pikaisesti ajateltuna. Omasta mielestä työntekijän työn mielekkyyteen panostaminen harvoin menee hukkaan.

Voisi ehkä vaikuttaa motivatsuuuniin, jos samalla soisi rokki, kun röitä tekee. Eikä ne montaa kymppiä maksa peltuuurit, joissa raadio.

Toki omat luutuuttipeltuurit on edelleen parhaita hankintoja työvarusteisiin liittyen. Siinä kun pystyi samalla tekemään töitä ja jutella puhelimessa.

Back
Ylös Bottom