Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokoa on mennyt samalla akkuunkin, niinkuin pitikin. Hyvä.Vanha aifouni oli sellanen ohkanen liukas lätkä. Tää 12 on kyllä melkonen kulmikas ja paksu kapula.
Tuo Omar-munkki on ihmeellinen. Minä pystyn syömään suklaalevyn kerralla, mutta yksi Omar-munkki on lähes liikaa. Tavallisia sokerimunkkeja menee useampia.Juustosämpylä + Omar-munkki. Kohta kuolemaa uhmaten fribaradalle / -radoille.
Mites @Sniffari tämä.Kävin duunissa salilla.
Ei siellä ikinä ole saatana ketään.
Siinä sitten luonto otti vallan ja mulkutin koko kompleksin lattiasta kattoon.
Paremman pään peltorit kuumottaneet jo tovin, mutta ennole vielä saanut perusteltua itselleni kuulosuojainhankintaa joka kustantaa pitkän viitosen.Ylempänä mun h-auton normaali tankkaus.
Tuli mieleen eräs asuntoautoautoilija kun olin kuorma autoa tankkaamassa niin tarjosi vähän tupakkirahaa jos laitan hänen tankkiinsa samalla.
Kun kysyin että mitähän vittua niin sanoi että ainakin ilman veroja voin myydä siitä kun ne saa vähennettyä, kerroin toki kohteliaasti että voi painua vittuun.
Kaikenlaista vipeltäjää se maa päällään kantaakin...
Nyt on ihmisen hyvä olla, juustokakku jääkaapissa ja ribsit grillissä.
Pitäs lähteä kuulosuojain ostoksille, halvinta mitä rahalla saa koska ei tule omaan käyttöön.
Olen vähän sitä mieltä että kuulosuojaimet on sellainen henk.koht. tarvike ja firma tarjoaa ne 9.90 peltorit mutta omalla rahalla voi ostaa 250 euron herkuilla olevat.
Kattelin kanssa niitä kohinasuojattuja bluutuuteilla olevia yms. mutta mietin että mitä mä niillä teen kun en ees vastaa puhelimeen koskaan.Paremman pään peltorit kuumottaneet jo tovin, mutta ennole vielä saanut perusteltua itselleni kuulosuojainhankintaa joka kustantaa pitkän viitosen.
Harva niitä päässään pitäisi kotosalla juuri samaan aikaan, jos ei työssään olisi. Noin pikaisesti ajateltuna. Omasta mielestä työntekijän työn mielekkyyteen panostaminen harvoin menee hukkaan.Olen vähän sitä mieltä että kuulosuojaimet on sellainen henk.koht. tarvike ja firma tarjoaa ne 9.90 peltorit mutta omalla rahalla voi ostaa 250 euron herkuilla olevat.