Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ethän tarkoittanut Loiria?
Onpas hölmö vitsi, kun kaikki tietää että maskia pidetään siksi että sitä pian tarvitaan, eikä kannata roplata välissä ja pilata sitä. Itse arvostaisin myös siltä kantilta että taksissa ei olisi kuljettajan korona-aerosoleja valmiiksi, mutta sen nyt voisi varmistaa myös ihan vain käyttämällä ikkunat auki ennen asiakasta.
En suosittele tuota vesisäiliötä, jos vaan limakalvot kestää ilman sitä. Joutuu pesemään sitä letkua usein, kun säiliö käytössä, ilman sitä ei letkua tarvitse juurikaan pestä. (itse en pese lainkaan.)Jos meette valittamaan kuorsauksesta niin sitten pikku vinkki.
Mikäli teille tarjotaan aparaattia ja menette uniklinikalle niin sitä on sitten pakko käyttää, muuten lähtee C kortista ylöspäin kirjaimet hyllylle koska on hoitamaton sairaus joka voi vaikuttaa ajokykyyn.
Niin ja härveli lähettää kokoajan netin kautta dataa sinne, ei voi kusettaa paitsi jos tunkee sen vaikka rouvan tai koiran päähän. Molemmat saattaa vastustella.
E: Ja siinä on sellainen vesisäiliö jossa vastus lämmittää vettä, mietin voisko siihen laittaa viinaa?
voi sitten ehtoolla
En suosittele tuota vesisäiliötä, jos vaan limakalvot kestää ilman sitä. Joutuu pesemään sitä letkua usein, kun säiliö käytössä, ilman sitä ei letkua tarvitse juurikaan pestä. (itse en pese lainkaan.)
Kun löytyy kasvoille sopiva maski, ei tuosta kyllä halua enää luopua. Itsellä käytössä tämä malli: https://oddychaniegemini.pl/wp-content/uploads/2020/02/AmaraGel-980x653.jpg ja todennut sen toimivaksi.
Se olis vielä 2,5kk aikaa sulattaa itsensä mahtumaan pukuun ystävän häitä varten, tai kai siihen nyt mahtuu, mutta ois se kiva voida myös hengittää rennommin
Pitäisi vähän kiristää tahtia kun alkuvuoden aikana on tippunut 3,5kg ja pukua ajatellen ehkä toinen samanmoinen olisi suotavaa. Eli hieman jäsen Vokotin linjoilla täälläkin menty, turhia pullia välteltyTodellisuudessa hyvä tavoite lienee vähän enemmänkin painoa alas niin olisi esim pyöräily kevyempää! No kesällä pittää nauttia silloin kun on mahdollista myös terasseista ja muusta kivasta niin jätetään ne lisätavoitteet myöhemmälle ajalle!
lintassasladissa
Bassoratio soittaa ihan hyvää musaa.nyt,kuntit,vaihtuu raadiokanava
"halusin tehdä tästä voimaantumisen tunteesta biisin"
Minähän menin ihan kuorsaukseen hakemaan jeesiä, knk-lekuri oli sitä mieltä että ensin lähdetään siitä notta laitetaan unihutkimus härvelit kaulaan ja sitten mietitään eteeenpäin.Ootko huomannut selkeää muutosta virkeyteen tms kun olet laitetta käyttänyt? Itsellä oli lääkäriaikakin varattu että aletaan kuorsaamista tutkimaan kun pahimmillan heräilin mekkalaan itsekin ja oli tyyny jatkuvasti hiestä märkänä yms sopivia oireita.
Lääkäri tuon ajan perui jonkun jutun takia ja koko asia unohtui kun ei ollut enää sijaiskärsijääkään muistuttamassa. Jossain kohdin nuo muutkin oireet ovat loppuneet täysin, eikä vierailijat ole herätelleet vaikka olen erikseen sanonut ettei tarvi kärsiä siitä vaan herättää jos metelöin. Nyt vain tuli mieleen kun olen muutenkin itseään laittanut kuntoon, että pitäisikö nuo uniapnea-tutkimukset koittaa polkaista uudelleen käyntiin, niin saisi ainakin mielenrauhan asialle![]()