Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Irma vois vetää täällä pitkin sairaalan käytäviä lonkkarillaan, siinä olisi tyyliä.
Minä luulen, että saisin poistua sieltä käytäviltä hyvin nopeasti jonnekin muualle rullailemaan. Ei sillä, tykkäsin kovasti potkulautailla yhden harkkapaikan käytävillä joskus sillon lähäriopintojen aikaan.

PSX_20210526_085106.webp
😎

Arvostan, jos ja kun, saat lähäristä lisuriksi ponnistettua... (y)
Jää monelta tekemättä.
Ai miksi saan ponnistettua? Minä en ymmärrä tällaista nuorison slangikieltä. Se jonkun mainitsema alempiarvoinen sh musta tulee, en minä mistään lisureista tiedä mitään.

No mitä vierestä seurasin Ex:n lääkistaikinointia, niin kyllä se oli melko kivinen ja kyinen murheen laakso, se opintie aapistiellä.
Vaikka mun jälkikasvu on sitä mieltä, että musta tulee lääkäri niin ei nyt sentään. Ihan sairaanhoitajaksi tässä opiskelen.

Ja kahvi + karjalanpiirakka x2 sulatejustolla ja salamilla.
Olen pannut merkille, että aamu alkaa jotenkin paremmin kun leivän sijaan on riisipiirakkaa.

Täällä saa hyvää kosketuspintaa sellaisiin tyypillisiin mentaalipuolen asiakkaisiin.
Näissä- ja monissa muissakin työhommeleissa on apua, jos sattuu olemaan sellainen hieman jakautunut multipersoona.
Ei kuitenkaan tarvitse painia asiakkaitten kanssa, vaikka ei se välillä kaukana ole.

Ehkä kerran 1-2 vuodessa tulee tarve sahata isompaa oksaa/pikkurunkoa, ei aina jaksaisi ruikuttaa sahaa lainaan joten:
Halpa polttomoottorivehje vs. halpa akkuhärpäke?
Halpa tässä tapauksessa alle 200€.

Onhan taas seuraamuksia pikku punttijumpasta. Olkapäät oli niin kipeät yöllä ettei voinut nukkua kyljellään ja meikäläinenhän ei vain osaa nukkua selällään.

Aamun asiakaspalaverissa puhuin ihan höpöjä.

Tulevan asuinkuntani sisäradan valikoimasta löytyisi tällainen setti. Mitkähän kannattaisi koeajaa ensimmäisten joukossa?

Arsenal Stryk B 9x19
Beretta 92FS 9x19
Beretta 92FS Inox 9x19
Browning High Power Silver Crome 9x19
Canik TP9 SFx Mod2 9x19
Canik TP9 SF Elite 9x19
Canik TP9 Elite Combat 9x19
CZ 75 B 9x19
CZ 75 SP-01 9x19
Glock 17 RTF-2 Gen3 9x19
Glock 17C Gen3 9x19
Glock 17 Gen4 9x19
Glock 17 Gen5 9x19
Glock 34 Gen3 9x19
Glock 45 Gen5 9x19
Glock 21 Gen3 .45 ACP
Heckler & Koch USP 9x19
Heckler & Koch P30 9x19
Springfield XD9 9x19
STI GP6 9x19
Sig Sauer P225 9x19
Sig Sauer P226 MK25 9x19
Sig Sauer P320 M17 9x19
Walther P99 9x19
Tutun näköinen lista.

Hehe.

Tuolla on nuo muovirunkoiset aika vahvasti edustettuina.
Mutta joo, noin alkuvaiheessa oikeastaan ei suuremmin väliä. Pääasia että saat homman käyntiin ja sen tarvittavan kaksi vuotta kulumaan.
Ammut vaan monipuolisesti erilaisilla pistooleilla niin alkaa muodostua kuva millainen mikäkin on.
Listalta jos joku pitää valita niin vaikka tuo CZ 75 SP-01 eli Shadow 1, siinä on ihan kohtuullinen laukaisu vakionakin.

Back
Ylös Bottom