Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä outo tilanne, maailmalta kun tulee meille paljon tavaraa niin osalta toimittajista ei saa edes tilatessa hintaa tällä hetkellä, hinta selviää siinä vaiheessa kun kamat on lähtövalmiina tehtaalta. Niin rajusti heittelee materiaali yms. hinnat tällä hetkellä. Tee siinä sitten tarjouksia asiakkaille pitkällä tähtäimellä.

Tommosella olis mukava päristellä(?) jäätelökioskille kesällä :giggle:
Vai meneekö nolouden puolelle jos aikuinen mies tuollaisella ajelee?

On kyllä outo tilanne, maailmalta kun tulee meille paljon tavaraa niin osalta toimittajista ei saa edes tilatessa hintaa tällä hetkellä, hinta selviää siinä vaiheessa kun kamat on lähtövalmiina tehtaalta. Niin rajusti heittelee materiaali yms. hinnat tällä hetkellä. Tee siinä sitten tarjouksia asiakkaille pitkällä tähtäimellä.
On tullut jo sama kotimaan myyntiinkin kun itse ostan.
Itse saatan myydä omia juttuja 2-3kk päähän niin olen joutunut sanomaan etten anna edes hintaa vielä.
Nyt kun menet antamaan hinnan joka on pompsahtanut sitten 10-20% niin ne haukkuu mulkuksi.

Tommosella olis mukava päristellä(?) jäätelökioskille kesällä :giggle:
Vai meneekö nolouden puolelle jos aikuinen mies tuollaisella ajelee?

Töihin tulee pari hirveetä läskiä, tommosella leveäpyöräsellä sähkömopolla. Ei noin hienolla vaan sellaisella tavis. Se on noloa.

Mutta jos oot jonkinlaisessa kondiksessa ja näkee että kuntoilet, etkä nimenomaan vältä kuntoilua kyseisellä vehkeellä, niin ohan tuo hieno peli. Ei noloa.

Pitikö oikein kaks kertaa laittaa tuo quote, kun paheksut niin valtavasti.🤭

Sinä ku oot tommonen melkein kynekoloogi, niin voisit käydä laskemas ne palikkalaskut mun puolesta ku emmää enää jaksais mennä niitä tekemään.
ATK teki itsestään outoja..

En minäkään mitään laskentaa jaksa :LOL:

Mites kuntit, onko tietoa aseluvan hankkimisessa itselataavalle pistoolille, jotta kuinka tarkkaan tuosta 2v harrastuksen osoittamisesta pidetään kiinni, jotta luvan saa? Lupia löytyy usemmalle pitkälle pyssylle mutta ei yhdellekään pistoolille eikä aiempaa harrastustoimintaa sen tiimoilta ole. Tuollaista Heckler & Koch SFP9:ä olen katsellut.

Mites kuntit, onko tietoa aseluvan hankkimisessa itselataavalle pistoolille, jotta kuinka tarkkaan tuosta 2v harrastuksen osoittamisesta pidetään kiinni, jotta luvan saa? Lupia löytyy usemmalle pitkälle pyssylle mutta ei yhdellekään pistoolille eikä aiempaa harrastustoimintaa sen tiimoilta ole. Tuollaista Heckler & Koch SFP9:ä olen katsellut.
Tarkkaan. 2 vuotta harrastaneisuutta + jonkun lajin kurssi, niin oot vahvoilla. Pitkien aikaisemmilla luvilla ei ole merkitystä.

E. rekkaa itsesi toimareihin, sieltä löytyy tarvittava tieto 🙂

Tuulee niin kovaa, ettei huvittaisi mennä lenkille.

Jos vaikka menisi kauppaan ostamaan hookoon blååtä.

Ja koska on hyvin aikaa niin miettisin tuota asevalintaa vielä vähän uudelleen.
Varsinkin kun veli Möykkyselle likviditeetti ei ole ongelma.

Jos oikeasti suunnittelet @MÖYKKYNEN, niin käy asap vaikka jossain kaupallisella sisäradalla ampumassa (ja pyydä harrastusmerkintä sieltä), niin saat tuon kahden vuoden aikajakson rullaamaan saman tien 🙂
Ajattelin tässä elvyttää vanhan jahtiharrastuksen henkiin lähes 17v tauon jälkeen ja ottaa siihen päälle jotain uutta lisänä pistooliammunnan muodossa, talvisin lähinnä. Pitääpä selvittääkin tuo sisäratahomma seuraavaksi. Tattista vinkistä.

Pitikö oikein kaks kertaa laittaa tuo quote, kun paheksut niin valtavasti.🤭

Sinä ku oot tommonen melkein kynekoloogi, niin voisit käydä laskemas ne palikkalaskut mun puolesta ku emmää enää jaksais mennä niitä tekemään.
Just sanoin töissä, et en ota papereita ikinä ulos kun en jaksa i.v. - tenttiä alkaa tekee.

Kesän ajattelin juoda kaltsua. Jossain välissä käydä töissä ja ehkä harrastella vähän jotain muuta.

Back
Ylös Bottom