Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jokohan pääsis kohta taas opiskelupileisiin :).

F47D3FA9-F54B-4497-9770-42509EE75C86.webp

olin luullit hävittäneeni tuon vuosia-ja-vuosia sitten, mutta olikin porukoilla tallessa, ollut sitten remppakäytössä.

kävin muuten sielä satutustilaisuudessa niin laastarin asennus oli se joka tuntui eniten kädessä

olin posetiivisesti yllättynyt vaikka toiveisiini en saanutkaan vastausta siltä osin, että piikittäjä olisi ollut nuori nainen, oli sentään nainen, mutta väkevästi keski-iän puolella jo

Täällä liikkuukin joku koiran lapiolla kuoliaaksi hakannut henkilö vapaalla jalalla. Olisiko sinulta saatavissa jotain sopivaa kättä pidempää - esim tykki - tarkkuusammuntaharjoituksiin? 😡
Valikoima kattaa kyllä kaikki planeetalla esiintyvät maalla liikkuvat nisäkkäät.
Ehdittiin tosin jo reissulta kotiin, tässä olisi vielä illan ohjelmassa :
-kärryn palautus
-rantasaunan lämmitys

Leppävaaraa ja Kiloa on tullut asutettua, molemmille Kehä II oli aikamoinen edistysaskel ja Leppävaaralle myös Kehä I parannukset.
Silloin yksikaistasuuntaansa+liikennevalot -aikana ajoi aamulla Lintuvaaran risteyksestä Turun motarille (reilu kilometri) 20-30 min.

Minua ja Tohtoria ei taida kinostaa, hehe

oikeasti, kyllä olisin voinut mennä kapakkaan peliä(NAISia) kattomaan, mutta ku alko näköjään jo, ei ehi, saunassakin vielä käymättä

Back
Ylös Bottom