Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pro-kalastajilla on mukana erillinen nostoköysi jonka päässä metallikoukku.

Jos tarttuu makneettiin jotain isompaa, se vedetään vain pinnan tuntumaan ja sitten ujutetaan koukku kiinni.

Siitähän kertyy karmeat hillot jos tullaan takas lava täynnä vanhoja Jopoja.
Pitää toivoa saaliiksi tämän kevään Jopoja. Ovat vielä vetreitä ja hyvässä kunnossa.

Jäsenemme V valmis ostamaan heti parit, kova kun on polkemaan, niin ei haittaa vaikka jää jonkin reissun päätteeksi naaraan terassin vierelle pyörä.

Mietin että mikä himskatti kun tästä asiakkaasta saa mitään irti..

Savolaiset sätänä.
Tuuppa seuraamaan joskus mun polia! Joskus savolaiset puhuvat tunnin putkeen, vaivasta toiseen epäloogisesti hyppien eikä tutkimisen aikanakaan malta olla hiljaa. Ja siinä vaiheessa, kun pitäs alkaa sanella vartin pituista tekstiä, oot jo vartin myöhässä seuraavan ajasta, etkä vieläkään tiedä mistään mitään.

Tuuppa seuraamaan joskus mun polia! Joskus savolaiset puhuvat tunnin putkeen, vaivasta toiseen epäloogisesti hyppien eikä tutkimisen aikanakaan malta olla hiljaa. Ja siinä vaiheessa, kun pitäs alkaa sanella vartin pituista tekstiä, oot jo vartin myöhässä seuraavan ajasta, etkä vieläkään tiedä mistään mitään.
Tulen nurkkaa lukemaan akuankkaa.

Etelä-savolaisten kohdalla diagnoosi on ICD-015 ja pohjois-savolaisten kohdalla ICD-017. ICD luokitus suuntanumeron mukaan.

Lääkkeeksi vähemmän kalakukkoa.

Vois perjantaina ENNEN palautusjuomia koittaa muistaa poiketa vaakaa moikkaamassa, piilotin sen aikaa sitten ettei tuu paha mieli.

1C123B9C-A654-4AEB-A74E-4E92E540924B.webp

Back
Ylös Bottom