Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattoluukut vielä saranoille ja muovit pintaan.
Varmaan Seagram vanha fasaaninmetsästäjä.Kuka se veitsien kerääjä hämptonista oli, ei oo hetkeen näkynyt foorumilla.
Isä kasasi äitille kaupasta ostetun kasvihuoneen viime kesänä. Piti olla hyvä ja helppo kasattava, käytänössä siihen meni useampi päivä ja jonkin verran itsetehtyjä osia, jotta siitä tuli oikeasti hyvä. Ohjeet eivät kuulemma olisi kelvanneet edes perseen pyyhkimiseenMinä kasasin tänään aika monta tuntia kaupasta ostettua kasvihuonetta eikä loppuviimeksi ollut edes lähellä, että yksi päivä olisi riittänyt. Kokoamisohjeen laatija pitäisi lähettää saunan taakse.
Hyvin jyrisi! Salamat iski muutaman kilometrin päähän.Täällä oli ukkonen. Jossain kauempana niin oli vaan äänitehosteet.
Tulevan viikon jos vielä jaksaisi asiakaspalvelua, niin sitten olisi viikko kesälomailua. Viime yönä rallatteli Petteri Punakuono.
Onkohan Kajsnalla vielä jouluvalot pihalla?
Minä kasasin tänään aika monta tuntia kaupasta ostettua kasvihuonetta eikä loppuviimeksi ollut edes lähellä, että yksi päivä olisi riittänyt. Kokoamisohjeen laatija pitäisi lähettää saunan taakse.
Näköjään paljon helpompi kun vaan säveltää itse. Aktiivinen työaika tuohon mun kötöstykseen liikenne nyt joku 5-6h. Vielä sanoisin tunnin aktiivinen työ jäljellä. Saa myös semmosen kun sattuu tulemaan.Isä kasasi äitille kaupasta ostetun kasvihuoneen viime kesänä. Piti olla hyvä ja helppo kasattava, käytänössä siihen meni useampi päivä ja jonkin verran itsetehtyjä osia, jotta siitä tuli oikeasti hyvä. Ohjeet eivät kuulemma olisi kelvanneet edes perseen pyyhkimiseen![]()
Kuusia tarkoituksella, kaikenlaista.Meilläkin hakkasi salamat mökillä sähköt poikki kolme kertaa tänään. Rompsautti kunnon sateenkin pariin otteeseen vaan siitä huolimatta saatiin melkein tuhat kuusentainta laitettua maahan.
Edes mallia Ikea ohjeet ei ole toisille riittävät vaan päin persettä, tavara on vääränlaista ja joutuu itse säätämään.Isä kasasi äitille kaupasta ostetun kasvihuoneen viime kesänä. Piti olla hyvä ja helppo kasattava, käytänössä siihen meni useampi päivä ja jonkin verran itsetehtyjä osia, jotta siitä tuli oikeasti hyvä. Ohjeet eivät kuulemma olisi kelvanneet edes perseen pyyhkimiseen![]()
Eipä onnistu!Vois alkaa isona raksahommiin ja parin työpäivän jälkeen kajsna kirjoittaa eläkepaperit. #selkäänkinsattuu
Tein tuossa jokunen aika sitten periaatepäätöksen ettei himassa mene kuin vettä (kahvi ja alko poislukien tietenkin). Aika paljon kaipaa mehuja vielä.
Smoothiet ja mehut hämää kun paljon helpompia nauttia nesteenä kuin kiinteänä, siksi niistä tulee sokeria paljon.Ääsmarketeissa nykyjään niitä appelsiinin mehun puristuskoneita. Lasketaan hedelmäksi, ei mehuksi? Tai ite vääntää käsin on parempi vielä sikälimikäli kun appelsiini sopivan makia. Eikös noissa tölkiin puristetuissa ole jotain hämärää kuitenkin vaikka ei ole lisättyä sokeria, niin ovat paljon sokeripitoisempia kuin puristaisit itse? Ja minkä sterilisoinnin ja homogenisoinnin läpi menneet, ei taida c-vitskukaan olla luontaisesti jäljellä, vaan palautetaan keinotekoisesti jos on.
No jos jonkinlainen lääkäri on tehnyt pakkiks-diagnoosin, niin eikun kotona kyykkyyn kun rytmi heitteleeJos epäsäännöllinen rytmi niin päivystykseen ilman syömistä tai juomista, jos pitäisikin rytmiä kääntää.
SVT:ssa rytmi kääntyy valsaamalla usein. Voi hieroa myös kaulalta carotispoukamaa ja muuta oikein lääketieteellistä kikkailua harrastaa jolla rytmi korjaantuu. Joten jennilee saa mun puolesta kyykistellä kotosalla, jos rytmi sillä korjaantuuTilanne kuitenkin aikaisemmin jo kirjoitusten perusteella arvioitu ja tiedetään, mistä kyse.