Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Guten Morgen

$_20.jpg

ja kolmas sump
Kahvit juotu ja nurmikko leikattu.
Toi auto näyttää jonkun scifielokuvan robotilta, en vaan saa päähäni minkä.

Itsehän vain olen imenyt sumppia kitusiini ja kuullut noin tuhat kertaa jo aamun aikana, että olen pieru.

Tunnistan onneksi pokemonit, joten olen hyvä tyyppi.

@gonzaless se olikin 360m se pisin väylä tuolla. Vaikka olikin par vitonen, niin näytti vaativan niiden golf greenien (ob:ta) vuoksi semmoisia linjoja, ettei tarvis paljoa omalla kädellä paria odotella.

Onkohan Suomessa missään lähimainkaan ton mittaisia väyliä.. Täällä on yks ihan karvan yli 300 metrinen, mutta ei tuu äkkiä muita noin pitkiä mieleen.

Jotain rytmihäiriöitä meneillään kun sydän lyö ihan miten sattuuu tai siltä se tuntuu. Noh kai se on aamusta jo normaali.
Jos epäsäännöllinen rytmi niin päivystykseen ilman syömistä tai juomista, jos pitäisikin rytmiä kääntää.
Sydänprobleemat on ankeita. Mulla on todennäkösesti joku synnynnäinen johtumishäiriö sydämessä, mikä aiheuttaa satunnaisesti tiheälyöntisyyttä ja pumppu hakkaa lähemmäs 200. Stressi, unettomuus, liika kofeiini jne. altistaa noille kohtauksille, mutta kohtauksen saa onneksi loppumaan, kun menee kyykkyyn ja pidättää henkeä. Ja yrittää olla ressailematta 🙄 Ei nuo vaarallisia ole, mutta tietty vähä kiusallisia.

No on ne aina vakavia ja sinäkin keskussairaalaan jos edes tunnet että sinulla on johtumishäiriö ? Siis mitä viddua?

Onko toi jotain pilaa sinun kohdaltasi?

Mitä täällä puhutaan? Todennäköisistä johtumishäiriöistä jotka menee ohi kun menee kyykkyyn?
Ei Helvetti.
Nyt sinäkin menet huomenna lähimpään keskussairalaan tutkimuksiin.

Ja KYLLÄ ne ovat vaarallisia.
SVT:ssa rytmi kääntyy valsaamalla usein. Voi hieroa myös kaulalta carotispoukamaa ja muuta oikein lääketieteellistä kikkailua harrastaa jolla rytmi korjaantuu. Joten jennilee saa mun puolesta kyykistellä kotosalla, jos rytmi sillä korjaantuu 😁 Tilanne kuitenkin aikaisemmin jo kirjoitusten perusteella arvioitu ja tiedetään, mistä kyse.

Back
Ylös Bottom