Karataan mielellään kolmelta...Siksi työpäivinä salille mennään suoraan töistä, kulkematta sohvan kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karataan mielellään kolmelta...Siksi työpäivinä salille mennään suoraan töistä, kulkematta sohvan kautta.
Mielellään jo vähän aiemmin.Karataan mielellään kolmelta...![]()
Tuhat kaluria tulee jo hampurilaisesta, melkein yhdellä haukulla. Tölkkejä olutta saa kyllä kumota useamman.
Onhan tuo itelläkin huomattu, että iän myötä kaikki syöty menee heti poskiin. Kesällä onneksi kasvaa liikuntamäärät sen verran suuriksi, kun kierretään noita fribaratoja, ettei pitäs pahasti turvota syö melkein mitä hyvänsä.Mulla ei kyllä heilu stressistä, aika vakaana pysyy puolen kilon sisällä, jos syönti pysyy kurissa. Sitten kun vähänkin lipsahtaa niin +1-2kg välittömästi mitä sitten saa viikon-kaks odottaa pois.
Mää oon monesti miettiny että olisko järkevää hommata punttivehkeet kotia ja tullut siihen lopputulokseen, että käyttämättä jäisi. Kun "lähtee salille" tulee tehtyäkin, mutta jos ne tossa vieressä olis, niin sohvan vetovoima olisi vahvempi.
Joo, tarvitaan lisää lähikuvia analyysiä varten.Mihin kohtaa se sun häiritsevä kilo tässä nyt on tullut?
Nykyajan hysteerinen lainvalvonta on pilannut tämänkin hyvän harrastuksen. Jokaisesta pikku kahakasta, jos vähänkään on tullut osumaa, pitäisi käydä käräjillä, vaikka kumpikaan osapuoli ei sitä tahtoisi. Se on tervettä kun nuoret miehet vähän ottaa mittaa toisistaan. Toki siinä aina riskinsä on, ja liekö nykyään entistä vaarallisempaa kun ei tiedä tuleeko puukosta tai muuta. Silloin kun itse olin nuori, matseja tarpeen tullen otettiin jos asema nakkikoppijonossa oli uhattuna, ja saatettiin ne myös sopia kättä päälle -sopimuksella, vaikka naamat oli turvoksissa kuin puolikkaat jalkapallot. Poliiseja ei silloin riittänyt jokaista juopuneiden sirkusta valvomaan ja jos kyselivät myöhemmin, ei ollut tietoa paljon mistään. Joo joo, tosi tyhmää, tiedetään.
Täällä oli eilen jahdannut 7 partiota nuoria kun oli ollut liikaa samoilla hoodeilla, ei siis mitään häiriötä vaan ihan vain tämän yhden jutun takia.Nykyajan hysteerinen lainvalvonta on pilannut tämänkin hyvän harrastuksen. Jokaisesta pikku kahakasta, jos vähänkään on tullut osumaa, pitäisi käydä käräjillä, vaikka kumpikaan osapuoli ei sitä tahtoisi. Se on tervettä kun nuoret miehet vähän ottaa mittaa toisistaan. Toki siinä aina riskinsä on, ja liekö nykyään entistä vaarallisempaa kun ei tiedä tuleeko puukosta tai muuta. Silloin kun itse olin nuori, matseja tarpeen tullen otettiin jos asema nakkikoppijonossa oli uhattuna, ja saatettiin ne myös sopia kättä päälle -sopimuksella, vaikka naamat oli turvoksissa kuin puolikkaat jalkapallot. Poliiseja ei silloin riittänyt jokaista juopuneiden sirkusta valvomaan ja jos kyselivät myöhemmin, ei ollut tietoa paljon mistään. Joo joo, tosi tyhmää, tiedetään.
Oletettavasti erä alkaa kun toinen osapuoli huutaa "paini ja pesäpallo on homojen hommaa!"
Onko tää nyt offtopic juttua offtopic ketjussa?Aloitin kreatiinin käytön +2kg, paljonkohan olisi tullut jos olisin ottanut veljen mukaan.
Tuossa varmaan joku 15v sitte joku jätkä haasto grillillä kaikille riitaa ja etuili jonossa. Sattu sitte yhelle vähän isommalle maatalon isännälle suuta soittamaan. Homma pääty siihen että suun soittaja meni nokka edellä roskikseen ja siihen pikku vekki tuli. Päätti soittaa kytät paikalle ja kytät kyseli kaikilta että mitä tässä tapahtu. Yllättäen kukaan ei ollut nähny mitään :D suun soittaja lähti siitä maijan kyydillä putkaan. Sitä saa mitä tilaa vai miten se menikään.Nykyajan hysteerinen lainvalvonta on pilannut tämänkin hyvän harrastuksen. Jokaisesta pikku kahakasta, jos vähänkään on tullut osumaa, pitäisi käydä käräjillä, vaikka kumpikaan osapuoli ei sitä tahtoisi. Se on tervettä kun nuoret miehet vähän ottaa mittaa toisistaan. Toki siinä aina riskinsä on, ja liekö nykyään entistä vaarallisempaa kun ei tiedä tuleeko puukosta tai muuta. Silloin kun itse olin nuori, matseja tarpeen tullen otettiin jos asema nakkikoppijonossa oli uhattuna, ja saatettiin ne myös sopia kättä päälle -sopimuksella, vaikka naamat oli turvoksissa kuin puolikkaat jalkapallot. Poliiseja ei silloin riittänyt jokaista juopuneiden sirkusta valvomaan ja jos kyselivät myöhemmin, ei ollut tietoa paljon mistään. Joo joo, tosi tyhmää, tiedetään.
Hmm.Haha. Tosiaan oma stiga rehdisti leikkas kone kiinni.
B&S?
Veikkaan, että ei tule naaraat häirittemään.jyrisee, mitenkähän kosken reissu onnistuu jos vettä sataa?